سردبیر و تهیه‌کننده برنامه "تمام قد" گفت: این برنامه با هدف معرفی گنجینه‌های کشور و قرار دادن تجربیات این بزرگان به مخاطبان از شبکه رادیویی تهران پخش می‌شود.

"نوشین رهگذر"، سردبیر و تهیه کننده برنامه " تمام قد"  در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون  باشگاه خبرنگاران گفت: برنامه " تمام قد" در نگاه کلی به معرفی چهره‌های برجسته در تمامی حوزه‌ها چون سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی می‌پردازد.
 
وی در ادامه اظهار داشت: در بخش اول برنامه به معرفی شخصیت چهره‌های برجسته و اینکه این بزرگان در چه خانواده‌ای رشد کرده‌اند خواهیم پرداخت.
 
وی با اشاره به اینکه متناسب با هر شخصیت در حوزه‌ها  مختلف مجری کارشناس داریم افزود: هدف از  تهیه و ساخت برنامه "تمام قد" معرفی گنجینه‌های کشور در  تمامی حوزه‌ها بوده که مخاطب با شنیدن تجربه‌های افراد برجسته شاید بتوانند مسیری کوتاه برای رسیدن به اهداف عالی خود طی کنند.
 
 وی در پاسخ به سوال اینکه  چرا برنامه با عنوان " تمام قد" نام گرفته،  افزود: این برنامه با معرفی  مفاخر چهره‌های این مرز و بوم  می‌پردازد که به احترام این بزرگان تمام قد می‌ایستیم.
 
وی خاطر نشان کرد: این برنامه از گروه فرهنگ و هنر رادیو تهران جمعه 29 آذر با حضور   احمد محیط طباطبایی پژوهشگر، مورخ، منتقد و معاون دانشنامه تاریخ معماری و شهرسازی  کشور و دکتر "علیرضا قلی‌نژاد" استاد دانشگاه به عنوان کارشناس برنامه ساعت 22:30 الی 23:30 به مدت یک ساعت به روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/ص
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار