هنگام استفاده های کاربر از نرم افزار Excel به دفعات از ماشین حساب ویندوز استفاده می کند که با افزودن آن به منوی استفاده را برای کاربرد راحت تر و سریع تر می کند.

به گزارش خبرنگار اورژانس IT باشگاه خبرنگاران؛ برای افزودن ماشین حساب ویندوز به منوی Excel ابتدا بر روی دکمه های Redo و Undo کلیک کرده و گزینه More Commands را انتخاب کنید.

سپس از قسمت Commands Not in the Ribbon را انتخاب کنید گزینه Calculator را پیدا کنید و آن را Addکنید.

Ok را بزنید تا تغییرات شما ذخیره گردد در نهایت اضافه شدن ماشین حساب به منوی Excel قابل مشاده است البته این ترفند تنهای روی Microsoft Office 2010 و Microsoft Office 2013 قابل اجرا است.


انتهای پیام/

برچسب ها: ماشین ، حساب ، ترفند ، منو ، راحت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار