نائب رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: کشتی گیران قمی با قوانین و اوزان جدید فیلا در هر دو رشته فرنگی و آزاد کاملا هماهنگ هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، محسن وزیری تصریح کرد: البته قوانین جدید فدراسیون جهانی کشتی که منجر به ایجاد تغییراتی در اوزان مختلف کشتی آزاد و فرنگی شده یک مشکل کشتی گیران که همان وزن کم کردن است را برطرف می کند.


وی ادامه داد: ما مربیان بسیار خوب و باهوشی داریم که خیلی سریع می توانند کشتی گیران توانمند قمی را با قوانین جدید فدراسیون جهانی کشتی و همچنین اوزان جدید هماهنگ کنند و در فصل زمستان با آمادگی کامل در مسابقات قهرمانی کشور حضور یابند.

نائب رئیس هیئت کشتی استان قم با بیان اینکه کشتی گیران قمی در دی ماه رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی بزرگسالان کشور را پیش رو دارند، ابراز داشت: مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور روزهای ششم و هفتم دی ماه در اوزان جدید برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان کشور در روزهای آغازیندی‌ماه در حالی با شرکت برترین های کشور به انجام می رسد که میزبان این پیکارها خانه کشتی شماره ۲ تهران است و نفرات اعزامی قم به این پیکارها نیز مشخص شده اند.

وزیری عنوان داشت: این هفتاد و چهارمین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان کشور محسوب می شود که با توجه به تغییرات انجام شده در اوزان کشتی، این مسابقات در هشت و همچنین با یک کیلوگرم ارفاق انجام خواهد شد.

نائب رئیس هیئت کشتی استان قم اضافه کرد: کشتی گیران شرکت کننده در این دوره از پیکارهای کشتی  فرنگی قهرمانی رده سنی بزرگسالان کشور بر اساس اوزان جدید در هشت وزن 59، 66، 71، 75، 80، 85، 98 و 130 کیلوگرم به انجام می رسد.

وی با اشاره به برنامه این رقابت‌ها عنوان داشت: وزن‌کشی اوزان 59، 66، 71 و 75 کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان کشور از ساعت 18 تا 18:30 پنجشنبه پنجم دی‌ماه انجام و مسابقات آن روز جمعه ششم دی ماه برگزار می‌شود.

وزیری در بخش دیگری از صبحت های خود اظهار کرد: همچنین وزن‌کشی اوزان 80، 85، 98 و 130 کیلوگرم از ساعت 18 تا 18:30 روز جمعه ششم دی ماه انجام و مسابقات آن در روز شنبه هتم دی ماه در خانه کشتی تهران به انجام خواهد رسید./ش
برچسب ها: قم ، کشتی گیر ، اوزان ، فیلا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.