شهردار منطقه 20 از پاکسازی محوطه کاروانسرای دوقلو شهرری خبر داد و بر لزوم احیاء و ساماندهی این اثر تاریخی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  منصور کتانباف در جریان بازدید میدانی از محله سرتخت منطقه 20 گفت: در حال حاضر محوطه میانی کاروانسرای دوقلوی شهرری به محل بی دفاع شهری تبدیل شده است که مدیریت شهری ملزم به پاکسازی این محل است و به زودی عملیات کف سازی و مناسب سازی این مسیر آغاز می شود.

کتانباف با اشاره به اینکه احیاء و ساماندهی این کاروانسرا از برنامه های اولویت دار است که با همکاری میراث فرهنگی شهرستان ری انجام خواهد شد، افزود: کاروانسرای دوقلو متعلق به دوره قاجار و در طرفین بازار قدیمی شهرری با مساحت 800 مترمربع قرار دارد.

شهردار منطقه 20 در ادامه بازدید میدانی خود از محوطه ضلع شمال حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) بر خدمات رسانی مطلوب به زائران این حرم شریف تاکید کرد و اظهار داشت: به منظور رفاه حال زائران و شهروندان، شبکه معابر پیاده راه حرم و شبکه معابر متصل به آن بهسازی و بازسازی می شود.

چهارمین بازدید محله به محله شهردار منطقه 20 به همراه معاونان، شهرداران نواحی و مدیران ارشد شهرداری منطقه 20 و دبیران شورایار برگزار شد و از محله های سرتخت، 13آبان و شهادت بازدید به عمل آمد و درخواست های شورایاران مورد بررسی قرار گرفت.   
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار