سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان ظهر امروز به وقت این کشور در مراسمی که حزب الله برای تجلیل از شهید حاج حسّان لقّیس از فرماندهان این حزب برگزار می کند سخنرانی خواهد کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، سيد حسن نصرالله امروز سخنراني مي کند. این مراسم در مجتمع سید الشهدا در جنوب بیروت برگزار خواهد شد.

سید حسن نصر الله پیش از این در سخنانی راجع به زنده نگاه داشتن نام و یاد شهدا گفته بود: «همه شهدا این حق را بر گردن ما دارند که در حق آنها انصاف به خرج دهیم و چهره های درخشان شهدا را به جهانیان بشناسانیم.»

سید حسن با اشاره به مقام شهدا گفته بود« آنها قومی هستند که از رحمهای پاک متولد شده‌اند و از هنگام منعقد شدن نطفه در صلب پدرانی جلیل القدر بودند.»

وی درباره شهید لقّیس گفته است:« این متفکر امنیتی و اهل ابداع از فرماندهان بزرگ بود. آنان از امت و کشور و قضایای عادلانه دفاع می کنند و منتظر مدح و ستایش کسی نیستند چرا که گمنام هستند و به اتهامات ظالمان و ستمگران و دروغگویان نیز پاسخ نمی دهند زیرا بدون سر وصدا و جنجال برای خدا کار می کنند.»

در بخشی از وصیت وی که دخترش خوانده آمده است:« برادرانم شما را به ادامه جهاد به شیوه حزب الله دعوت می کنم که این شیوه نیز شیوه عزت و بزرگواری است. سید حسن نصر الله را یاری کنید. به خدا سوگند راهی سریعتر از این راه برای کسب رضای خدا ندیدم و رهبری نیز که هدایتگر از او باشد ندیدم.»

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار