رئیس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: بازرسان آژانس انرژی اتمی برای شفاف‌سازی بیشتر از تاسیات هسته‌ای ما بازدید می‌کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، رئیس سازمان انرژی اتمی ایران گفت:  بازرسان آژانس اتمی برای شفاف‌سازی بیشتر از تاسیات هسته‌ای ما بازدید می کنند.

همچنین صالحی در سفر به قم با آیت الله جوادی آملی دیدار کرد، این مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه خداوند می‌گوید که با هرکس رفت و آمد داری باید ادب را رعایت کنی،‌ گفت: ما ادب را رعایت می‌کنیم و هوشمندی را باید در کارهایمان درنظر داشته باشیم.

رئیس سازمان انرژی اتمی همچنین با آیت الله نوری همدانی دیدار کرد. این مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه باید پیرامون مسائل هسته‌ای در حد لزوم و با رعایت منافع ملی توضیحاتی به مردم داده شود، گفت: اقدامات مسئولان هسته‌ای کشورمان عزت آفرین است و همه ما وظیفه حفظ نظام را داریم.

آیت‌الله صافی‌گلپایگانی نیز در دیدار ‌صالحی گفت: تیم مذاکره‌کننده باید جوری حرکت کنند که مردم دنیا متوجه موضع برحق ما شوند و در مقام تعامل با آنها بتوانیم حرفمان را با مردم دنیا بزنیم.

همچنین آیت‌الله مکارم شیرازی در دیدار با صالحی با بیان اینکه برخی از مسائل این توافق برای افکار عمومی مبهم است، افزود: باید از رو کردن همه برگ‌های برنده در مذاکرات ابتدایی اجتناب کرد.
 
این مرجع تقلید با هشدار نسبت به رفتار مشکوک غربی‌ها در تعامل با ایران گفت: باید مراقب غربی‌ها بود چرا که همواره به دنبال فرصت‌طلبی و شیطنت هستند و نسبت به آنان بدبین هستیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: صالحی ، دیدار ، مراجع ، تقلید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار