به مناسبت فرا رسیدن شب یلدا، معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران با هدف یاد آوری این سنت قدیمی بلندترین شب سال را در کنار مسافرین مترو گرامی می دارد.

  به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران حجت الاسلام والمسلمین جعفرپور با تاکید بر اهمیت این شب افزود: شب یلدا فرصت مناسبی برای خانواده ها می باشد تا یک بار دیگر از کوچک و بزرگ تا پیر و جوان دور هم جمع شوند و طعم شیرین خانواده که مقدس ترین کانون جامعه می باشد را حس نمایند.
 
وی در خصوص اهمیت وتوجه به سبک زندگی ایرانی- اسلامی تصریح کرد: یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری موضوع سبک زندگی در جامعه می باشد.که شامل مجموعه رفتارها و الگوهای کنش هر فرد است که معطوف به ابعاد هنجاری و معنایی زندگی اجتماعی بوده و نشان دهنده کم و کیف نظام باورها و کنش های فرد است.به عبارتی سبک زندگی بر ماهیت و محتوای خاص تعاملات و کنش های اشخاص در هر جامعه دلالت دارد که خانواده نقش مهمی را در این راستا به عهده دارد.
 
حجت الاسلام والمسلمین جعفرپور خاطر نشان کردند: مترو تهران به عنوان بزرگترین سازه اجتماعی در قالب یک رسانه پویا منتقل کننده دیدگاه ها به افراد جامعه بوده و می تواند در ترویج سبک زندگی ایرانی- اسلامی در محورهای تقویت، تحکیم و نهادینه کردن و استمرار بخشیدن به ارزش ها، باورها و آداب و رسوم نقش سازنده ای را ایفا کند.
 
وی گفت: معاونت فرهنگی و اجتماعی مترو تهران فعالیت های متنوعی را به منظور یاد آوری این سنت کهن و احترام به خانواده تدارک دیده است که از جمله آن می توان به مسابقه خاطره نویسی، بارگذاری نشریه الکترونیک، تولید کلیپ، تولید محتوای مکتوب، نصب بنر و کار حجمی در ایستگاه ها اشاره کرد.
انتهی پیام/
برچسب ها: فرهنگ ، اجتماع ، شرکت ، مترو ، بلندترین ، شب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار