تبریز/

ارس برای حضور صنایع و فعالان توریسم ایتالیا شرایط ویژه ای دارد

هیات 5 نفره از نمایندگان گروههای سرمایه گذاری ایتالیایی به منظور بررسی شرایط و تسهیلات سرمایه گذاری و فعالیت در منطقه آزادتجاری صنعتی ارس از این منطقه بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، ،عرب باغی در نشست این هیات اقتصادی خارجی گفت: صنایع و فعالان صنعت توریسم و هتل داری ایتالیا که تجربه خوبی درسطح دنیا دارند می توانند با شرایط ویژه ای که در ارس برایشان مهیا شده است در این منطقه فعالیت کنند.

وی گفت: منطقه آزاد ارس بدلیل توجه و حمایتهای ویژه دولت آقای روحانی بزودی متحول خواهد شد و سرمایه گذاری های انجام یافته دراین منطقه به موفقیت خواهد رسید.

عرب باغی افزود: برخی صنایع در کشور ایتالیا بدلیل اعمال تحریم ها بر علیه ایران بازار مناسب خود را از دست داده و با ظرفیت پایین فعالیت می کنند و منطقه آزاد ارس می تواند بهترین گزینه برای حضور صنایع ایتالیایی در ایران باشد. وی گفت: وجود صنایع فعال در آذربایجان شرقی پشتیبان بسیار مهم و قوی برای صنایعی است که در این منطقه شکل می گیرد.

مدیرعامل منطقه آزاد ارس گفت: سرمایه گذاران ایتالیایی با وجود مزیت های قانونی و تسهیلات منطقه آزاد ارس در کنار موقعیت ویژه این منطقه در دسترسی به بازار کشورهای همسایه و cis می توانند در حوزه های زیربنایی، صنعت، کشاورزی و گردشگری سرمایه گذاری نمایند/س

برچسب ها: حضور ، صنایع ، توریسم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.