مدير توسعه امور گردشگري سازمان رفاه خدمات و مشاركت‌هاي اجتماعي شهرداري تهران از سفر 15 نفر از تور اپراتورها و خبرنگاران حوزه گردشگري اروپا به ايران خبر داد.

 احمدلو، در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران در تشريح اين خبر با بيان جلسه مشترك با مدير عامل شركت oversun ايتاليا به عنوان مجري توسعه فعاليت‌هاي گردشگري در ايران و به ويژه پايتخت به برنامه‌ريزي نمايندگان اين گروه از تهران، اصفهان، يزد و شيراز اشاره كرد و اظهار داشت: ايران در نيمه دوم ژانويه و 4 بهمن ميزبان اين گروه خواهد بود.

وي تصريح كرد: بر اين اساس 15 نفر از تور اپراتورها و خبرنگاران حوزه گردشگري در اروپا به مدت 12 روز در ايران اقامت خواهند داشت كه 3 روز از آن در ايران سپري خواهد شد.

مدير توسعه امور گردشگري سازمان رفاه، خدمات و مشاركت‌هاي اجتماعي شهرداري تهران با بيان انجام رايزني‌هاي 1 ساله در اين خصوص آشنايي با امكانات اقامتي و پتانسيل‌هاي حوزه گردشگري ايران را از اهم دلايل اين دعوت عنوان كرد و افزود: متأسفانه كشور ايران با وجود برخورداري از جاذبه هاي طبيعي و تاريخي و قرارگيري در رده پنجم جهاني، در حوزه ورود گردشگران در جايگاه پنجاهم نيز نبوده و معرفي جاذبه‌هاي ايران و نيز پايتخت به عنوان شهري با غناي فرهنگي، تاريخي و اجتماعي بهنمايندگان وي آي پي گروه پ سبب توسعه فرهنگ گردشگري خواهد شد.

احمدلو، افزود: اين سفر ضمن آشنايي نمايندگان كشورهاي ايتاليا، انگليس، آلمان، روسيه، ازبكستان، اسلواني و اسپانيا مقدمه يك فعاليت بزرگ گردشگري با عنوان احياي سفر ريلي جاده ابريشم در ابتداي سال آينده خواهد بود.

وي، تصريح كرد: مسير حركت اين قطار تاكنون از ونيز تا استانبول و سپس تاشكند بوده كه عدم حركت قطار از ايران مهمترين مانع آشنايي گردشگران با جاذبه‌هاي تفريحي و تاريخي ايران بوده است.

مدير توسعه امور گردشگري سازمان رفاه، خدمات و مشاركت‌هاي اجتماعي شهرداري تهران با اشاره به حماسه اقتصادي تحقق احياي پروژه جاده ابريشم را سبب درآمدزايي، اشتغالزايي و رونق حوزه گردشگري عنوان و خاطرنشان كرد: طبيعتاً چنين اقدام مهمي نيازمند هماهنگي‌ها و مشاركت ساير نهادهاي مرتبط نظير وزارت امور خارجه، وزارت اطلاعات و سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري خواهد بود.
انتهاي پيام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار