دانشگاه فنی و حرفه ای با ایجاد اشتغال نه تنها برای دانشجویان بلکه برای سایر افراد می تواند نقش موثری در حل معضل بیکاری در جامعه داشته باشد.

رضایی سرپرست دانشگاه فنی وحرفه ای در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی اشگاه خبرنگاران گفت: دانشگاه فنی و حرفه ای که یک مرکز علمی متفاوت است که آموزش های مهارتی هنرستانی ها را تکمیل می کند و در مدت کوتاه 2سال آچار به دستهایی را تربیت می کند که نه تنها این افراد برای خودشان کار تولید می کنند بلکه برای دیگران نیز اشتغال فراهم می سازند و از آنجایی که یکی از مشکلات جامعه ما بیکاری است این دانشگاه میتواند در رفع این معضل کار ساز باشد. 
 
در ادامه حجت الاسلام والمسلمین یونسی دستیار عالی رییس جمهور که به مناسبت هفته پژوهش بازدیدی از این دانشگاه داشته است در خصوص اهمیت تبدیل علم به عمل اظهار داشت: برای اعتلای کشورمان به کار بستن علم در عمل نیازمند هستیم که باید برنامه ریزی ها به سمتی باشد که علم برای کار باشد و کار در جامعه مقدس شمرده شود و کارهایی که در دانشگاه فنی حرفه ای انجام می شود از این نوع فعالیتهای موثر است. 
 
وی در ادامه گفت: اگر افراد جامعه کار داشته باشند و از کار خود احساس رضایت کنند چنین جامعه ای ضمن توسعه یافتگی شاداب خواهند بود و بدیهی است ما برای چنین جامعه ای نیازمند عزم جدی هستیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.