فرهاد طلوع‌کیان به عنوان رئیس فدراسیون کشتی پهلوانی و ورزش باستانی انتخاب شد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، مجمع عمومی و انتخاباتی فدراسیون کشتی پهلوانی و ورزش باستانی، صبح امروز به ریاست نصراله سجادی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد.
 
از 38 نفر اعضای مجمع فدراسیون کشتی پهلوانی و ورزش باستانی 33 نفر در مجمع انتخاباتی حاضر بودند که در نهایت فرهاد طلوع‌کیان با کسب 17 رای برای چهار سال به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد.
 
با وجود بنر نصب شده در مجمع برای بهرام افشارزاده، دبیرکل کمیته ملی المپیک در این مجمع انتخاباتی حضور نداشت و نماینده‌ای از کمیته در نشست حاضر نشده بود.
 
همچنین به محمدرضا طالقانی سرپرست فدراسیون کشتی پهلوانی و ورزش باستانی اجازه حضور در انتخابات و حتی ورود به مجمع داده نشد.
 
در حالیکه پیش از این گفته می‌شد وزیر ورزش برای حضور طالقانی در انتخابات چراغ سبز نشان داده است و مجوز شرکت وی در انتخابات (که به دلیل بازنشسته بودن حق حضور نداشت) صادر شده است اما با این وجود اجازه حضور در انتخابات را پیدا نکرد.
 
طالقانی که در اواسط مجمع قصد ورود به جلسه را داشت با ممانعت مسئولان مواجه شد و به وی اجازه ورود به سالن داده نشد که این موضوع با ناراحتی سرپرست فدراسیون کشتی پهلوانی و ورزش باستانی روبرو شد.
 
پیش از شروع مجمع، سجادی با بیان اینکه انتخابات هیئت استان مرکزی به دلیل شکایات فراوان مورد تأئید وزارت ورزش نیست، خواستار ترک مجمع از سوی رئیس هیئت مرکزی شد.
 
سجادی گفت که این موضوع به صورت محرمانه به سرپرست فدراسیون کشتی پهلوانی و ورزش باستانی ابلاغ شده و گفته بودیم که نماینده این استان حق حضور در مجمع انتخاباتی را ندارد و بعد از رسیدگی به شکایات در مورد این هیئت تصمیم‌گیری خواهد شد.
 
صالحی رئیس هیئت مرکزی در واکنش به صحبت‌های سجادی با نشان دادن حکم خود عنوان کرد: با مطرح کردن این مسائل به مجمع بی‌احترامی می‌کنید و من در این خصوص شکایت خواهم کرد که سجادی در واکنش گفت: به هر کجا می‌خواهید شکایت کنید.
 
در این مجمع ناهماهنگی کاملا محسوس بود به طوری که حتی مسئولان فدراسیون زورخانه‌ای و روابط عمومی این فدراسیون را به داخل مجمع راه ندادند.
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جمشیدداودیان
۱۱:۲۳ ۲۴ فروردين ۱۳۹۳
سلام ماشهرستانی هاچشم امید به فدرایسیون دوخته تعامل بزرگان رانظاره کرده امید است اختلافات برطرف گردد که شایسته پهلوانان نمی باشد.مرشد جمشید داودیان فوق لیسانس روانشناسی خراسان رضوی تربت جام.
آخرین اخبار