رئیس اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان با اشاره به اینکه وضعیت جوی این استان طی یک هفته آینده صاف پیش‌بینی شده است، گفت: دمای سرد مستقر در زنجان ادامه دارد.

 به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،احد یاغموری وضعیت جوی استان زنجان برای امروز را قسمتی ابری پیش‌بینی کرد و اظهار داشت:‌ در ادامه روز وضعیت جوی با افزایش ابر همراه خواهد بود.

وی از احتمال بارش‌‌های پراکنده برف و باران در سطح استان زنجان خبر داد و اضافه کرد: با عبور سامانه بارشی وضعیت جوی از فردا در استان صاف می‌شود.

رئیس اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان تصریح کرد: وضعیت جوی استان تا اواسط هفته آینده صاف پیش‌بینی شده است.

این مسئول دمای فعلی شهر زنجان را چهار درجه زیر صفر اعلام و خاطرنشان کرد: این دما در مقایسه با دیروز در همین ساعت پنج درجه افزایش یافته است.

یاغموری با اشاره به نوسان 12 درجه‌ای دمای شهر زنجان طی 24 ساعت گذشته ادامه داد: دمای شهر زنجان طی روز گذشته به 11 درجه زیر صفر هم رسیده است.

وی بالاترین دمای ثبت شده در سطح استان زنجان را طی روز گذشته مربوط به شهر آب‌بر عنوان کرد و افزود: پایین‌ترین دمای گزارش شده طی این مدت از شهر سلطاینه بوده که 13 درجه زیر صفر بوده است.

رئیس اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان ادامه داد: تا اواسط هفته آینده تغییرات دمایی خاصی نسبت به امروز در سطح استان پیش‌بینی نمی‌شود.

این مسئول برد پیش‌بینی هواشناسی را یک هفته عنوان و اضافه کرد: طی این مدت بارشی برای استان زنجان متصور نیست.

انتهای پیام/م
برچسب ها: زنجان ، هواشناسی ، سرما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.