معاون فرهنگی و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به اعتقاد و معنویت و عشق دلاوران و غیورمردان ارتش به توصیه امام خمینی (ره) گفت:‌ نزدیک به 9 هزار نفر در مراحل مقدماتی تا پایانی مسابقات قرآنی ارتش حضور داشتند و برگزیدگان آنها به مسابقات دوسالانه نیروهای مسلح معرفی شده و منتخب آنه‌ا در مسابقات قرآنی نیروهای مسلح کشورهای اسلامی حضور می‌یابند.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام والمسلمین واحدی معاون فرهنگی و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در اختتامیه سی و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کارکنان پایور و وظیفه و دوازدهمین دوره رقابت‌های قرآنی دانشجویان آجا اظهار داشت: خوشبختانه این دوره نیز مانند دوره‌های پیش از رشد کمی و کیفی خوبی برخوردار بوده است و برگزاری مسابقات قرآنی نشانه اهمیت، اعتقاد و معنویت و عشق دلاورمردان ارتش به توصیه امام خمینی (ره) مبنی بر این است که در یک دست قرآن و در یک دست سلاح داشته باشند.  
 
وی افزود: به لطف خدا از اولین سال انقلاب اسلامی این مسابقات با 30 نفر آغاز به کار کرد و امروز با افتخار اعلام می‌کنیم که نزدیک به 9 هزار از مراحل مقدماتی تا پایانی حضور داشتند.  
 
حجت‌الاسلام واحدی تصریح کرد: این مسابقات از روز دوشنبه در رده‌های قرائت، ترتیل، تحقیق،‌ تلاوت و حفظ قرآن کریم برگزار شد که در این میان 58 نفر از کارکنان پایور  و 58 نفر از سربازان وظیفه و 54 دانشجو پسر و 6 نفر از دانشجویان دختر برگزیدگان مقطع نهایی هستند.  
 
معاون فرهنگی و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش اظهار داشت: نگاه ما مسابقه‌محور نیست بلکه نگاه ارزیابی فعالیت‌های قرآنی خود در طول سال است که از خرداد تا آذرماه انجام می‌شود.  
 
وی بیان داشت: از میان داوران ممتاز کشوری و بین‌المللی نیز 31 نفر از نیروهای پایور و 31 نفر از نیروهای وظیفه و 19 نفر از دانشجویان به عنوان برگزیده انتخاب شدند و مسابقات خواهران نیز به صورت مستقل در دانشگاه علوم پزشکی ارتش برگزار شده است.  
 
حجت‌الاسلام واحدی خاطرنشان کرد: این نمایندگان برگزیده ارتش به مسابقات دوسالانه نیروهای مسلح معرفی می‌شوند و منتخب آنها در مسابقات قرآنی نیروهای مسلح کشورهای اسلامی که در ایران، عربستان و پاکستان برگزار می‌شود و نیز مسابقات دوجانبه ایران و عمان حضور می‌یابند.  

انتهای پیام/  
 
 

برچسب ها: واحدی ، معاون ، فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار