کارشناس فوتبال کشورمان گفت: در حال حاضر چون تیم ملی در معرض دید مردم جهان قرار می‌گیرد پرداختن به این تیم واجب‌تر از همه مسائل است و بازیکن ایرانی – ژاپنی می‌تواند به فوتبال ما کمک کند.

رضا کرمانی مقدم پیشکسوت و کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص حمایت از "تیم ملی یا باشگاه‌ها" به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:خوب مسلم است در شرایطی که تیم ملی فوتبال کشورمان با افتخار به جام جهانی راه پیدا کره است و فوتبال ما در معرض همه رسانه‌های جهان قرار می گیرد درست است که تیم ملی نادیده گرفته وم به مسائل دیگر پرداخته شود.

وی در خصوص باشگاه‌ها افزود: البته باشگاه‌ها جایگاه خاصی دارند ولی نکته این‌جاست در حال حاضر پرداختن به تیم ملی با توجه به حساسیت رقابت‌ها در برزیل واجب‌تر به نظر می‌رسد.

کرمانی مقدم با توجه به اهمیت دو مقوله‌ی تیم و باشگاه‌ها تصریح کرد: به نظرمن در حال حاضر تقویت روحیه‌ی تیم ملی و حمایت مادی ومعنوی و دوری تیم از حاشیه نقش تاثیرگذاری می‌تواند در موفقیت و سربلندی تیم ملی داشته باشد.

کارشناس فوتبال کشورمان به راهکار تاثیرگذار اشاره و عنوان کرد: مهمترین راهکار به جهت موفقیت تیم ملی می‌توان به تعامل و هم اندیشی ما بین باشگاه‌ها و تیم ملی و پس از رایزنی با کارشناسان و هم چنین باشگاه‌ها مقداری از خواسته‌های خود دست بکشند یا به اصطلاح " کوتاه بیایند" اگر چه تحت فشار خواهند بود ولی مصالح ملی نباید فراموش شود زیرا موفقیت  وسر‌بلندی تیم ملی در گرو همین تعاملات است.

وی در پاسخ به سوال " چه‌قدر هاسه گاوا بازیکن ایرانی – ژاپنی آینده‌ی تیم ملی را می‌شناسیدگفت: ببینید این بازیکن را من قبلاً نیم شناختم اما با دیدن فوتبال وی در برنامه‌ی 90 آشنا شدم در کل باید بگویم فوتبال زیبایی بازی می‌کنند وباید " کی‌روش" را تعیین کرد.

کرمانی مقدم اضافه کرد: به نظر من این بازیکن از خلاقیت زیادی برخوردار است و می‌توانند به تیم ملی کمک کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم با حمایت و تقویت تیم ملی شاهد موفقیت تیم ملی در مرحله جام جهانی و شور و شوق مردم فوتبال دوست کشورمان باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار