نماینده مردم شهرستانهای کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی گفت : بهتر بود قیمت فروش نفت در لایحه بودجه 93 کمتر در نظر گرفته می شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

حجت الاسلام وحید احمدی با بیان اینکه بودجه امسال مقداری نزدیک به واقعیت شده است افزود : می توان نگاه ایده آلی به بودجه داشت، اما باید واقع بین بود و بودجه را با توجه به منابع درآمدی کشور نگاه کرد.

وی اختصاص رقم اندک به برخی پروژه های عمرانی را نقطه ضعف لایحه بودجه سال 93 بیان کرد وعنوان کرد : اینکه به پروژه های با درصد پیشرفت بالا بودجه اختصاص داده شود نکته مثبتی است، اما اجرای چنین سیاستی موجب می شود تا برخی شهرها که امکانات کمتر یا پروژه با درصد پیشرفت کمتری دارند، از بودجه خوبی برخوردار نشوند.

وی گفت : این در حالی است که شهرهای برخوردار با پروژه های با درصد پیشرفت بالا با اختصاص بودجه بهره مندتر می شوند.

ویرقم پیشنهادی فروش قیمت هر بشکه نفت رادر لایحه بودجه 93 بالا دانست و افزود : چنانچه این رقم پایین تر در نظر گرفته می شد اطمینان بخش تر بود .و در صورت به وجود آمدن شرایطی کهنفت ارزانتر خریداری شود، قطعا درآمدهای پیش بینی شده بودجه دستخوشتغییرات جدیخواهد شد.

این نماینده مجلس گفت :نقش بودجه در زمینه رفع مشکلاتی همچون بیکاری و نیز تورم بسیار اندک است و این مشکلات در اثر عدم توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های داخل کشور به وجود آمده است.

احمدی عنوان کرد : تا زمانی که جامعه به سمتی نرود که آنچه را که نیاز دارد خود تولید کند و آنچه که خود تولید می کند را مصرف کند، ارقام و اعداد بودجهنمی تواند کمک زیادی به رفع این مشکلات کند.و حل این مشکلات تنها با پیشروی به سمت اقتصاد غیر نفتی و بالا بردن تولیداتمی باشد .

برچسب ها: کرمانشاه ، نماینده ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.