شهردار منطقه 6 از بهره برداری آزمایشی زیر گذر عابر پیاده چهار‌راه ولیعصر در هفته آینده خبر داد.

عظیم بابایی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: پروژه زیر گذر عابر پیاده چهار راه ولیعصر فروردین سال 90 آغاز شد و تا هفته آینده به بهره بردرای آزمایشی خواهد رسید.
 
وی در ادامه تصریح کرد: این زیر گذر با دارای هشت ورودی و خروجی 16 دستگاه پله برقی است و دو دستگاه آسانسور نیز طی دو ماه آینده در آن نصب خواهد شد.
 
یک سیستم آتش نشانی، برق اضطراری و همچنین مخازن ذخیره آب و تمامی موارد فنی و ایمنی در آن تامین شده است.
 
 بابایی در ادامه با اشاره به چند منظوره بودن این پروژه اظهار داشت:  در این زیر گذر غرفه‌هایی برای کارهای فرهنگی و اجتماعی در نظر گرفته شده که به هیچ عنوان موضوعات اقتصادی در آن مورد نظر نیست و می‌توان در زمان‌هایی از آن برای برپایی نمایشگاه استفاده کرد.
 
وی با اشاره به عبور روزانه 14 هزار عابر پیاده از این تقاطع افزود: با بهره برداری از این زیر گذر مسافرین مترو مستقیم و بدون نیاز عبور از سطح خیابان می‌توانند به مترو دسترسی پیدا کنند و مسافران BRT  نیز از سه ورودی می‌توانند به صورت مستقیم وارد زیر گذر شوند.
 
 وی در ادامه بیان داشت: این پروژه با زیر بنای چهار هزار متر مربع و بالغ بر 40 میلیارد تومان اعتبار ساخته شده است که می‌توان هم 24 ساعته و هم به صورت ساعات کار مترو آن را مورد استفاده قرار داد.
 
شهردار منطقه 6 خاطر نشان کرد: در حال حاضر این پروژه به اتمام رسیده و طی هفته آینده به بهره برداری آزمایشی خواهد رسید و با افتتاح این زیر گذر در تردد خودروها هیچ تغییری ایجاد نخواهد شد اما عابرین اجازه تردد از خیابان را نخواهند داشت.
انتهای پیام/
 
 
 
 

برچسب ها: چالش ، پایان ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار