رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: گسترش بسترهای مخابراتی به منظور توسعه تجارت، علم، فضای فرهنگی و اطلاع رسانی ضروری است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان، محمدمهدی زاهدی در مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل پیشین و جدید مخابرات استان کرمان، شرکت مخابرات را جزو شرکتهای تراز اول کشور عنوان و با تاکید بر ضرورت هوشیاری در برابر توطئه های دشمنان،نقش موثر مخابرات برای مقابله با تهدیدات دشمنان را خاطرنشان کرد.

رییس مجمع نمایندگان استان کرمان با اعلام آمادگی همکاری برای حل مشکلات مخابرات ، گفت: شرکت مخابرات استان، هرکجا به گره کوری درحوزه مخابرات وطرحهای مخابراتی که در اختیارمدیریت استان نیست برخورد کرد، مجمع نمایندگان همکاری لازم را برای اخذ مجوزهای کشوری انجام میدهد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: با وزیرارتباطات و فن آوری اطلاعات درباره مسئله توسعه و نیازهای مخابراتی استان دیدار کرده ام ومسائل و توافقاتی مطرح شد، که توسط مخابرات در حال پیگیری است و امید است که بتوانیم برای رفع مشکلات مخابرات استان، قدمی برداریم.

در این مراسم از خدمات علیرضا مهدوی قدردانی و محمد دوست محمدی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت مخابرات استان کرمان معرفی شد./س

برچسب ها: ضرورت ، توسعه ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.