رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:باید برای تامین آب فکری شود و نباید محصول پسته به خاطر کم آبی از بین برود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان، آیت الله هاشمی رفسنجانی در ادامه سفر به رفسنجان عصر چهارشنبه در دیدار با مردم منطقه نوق در مسجد جامع بهرمان، کم آبی را مشکلی فراگیر در تمام کشور دانست وافزود:با این وجود، طی دوهفته، در همه جا باران بارید، اما این منطقه بی نصیب بوده وباید فکر بسیار جدی برای حل مشکل کم آبی داشته باشیم زیرا حیف است محصول پسته که نقش مهمی در زندگی مردم دارد ودر سایه آن صنعت واشتغال رونق می گیرد با بی آبی از بین برود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد:بدون آب نمی شود به کشاورزی پرداخت ولذا با برخی مسئولان مرکز ومنطقه در حال مذاکره هستیم شاید راه حلی برای این مشکل پیدا شود.

آیت الله هاشمی رفسنجانی دوبانده شدن محور رفسنجان نوق را از ضرورت ها دانست وگفت:به کمک دولت وروستاییان این جاده به صورت مطلوب درست می شود.

آیت الله هاشمی رفسنجانی پیشرفت های منطقه نوق را حاصل تلاش وهمت مردم منطقه دانست وگفت:فرهنگ این مردم بسیار اسلامی واخلاقی است.

وی افزود:از پیش از انقلاب ودر دوران دفاع مقدس مردم شهرستان رفسنجان ومنطقه نوق هرجا لازم بود خود را نشان دادند وروح اخلاق ودینداری درآنان جاری بود.

آیت الله هاشمی رفسنجانی وضعیت علمی کشور را مطلوب خواند وافزود:کشور ما آینده خوبی می تواند داشته باشد، اگر مدیریت خوب ومعتدل باشد واگر افراطی نباشیم می توانیم به جایگاه خوبی برسیم./س

برچسب ها: محصول ، پسته ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.