منابع خبری از حمله کماندوهای ارتش رزیم صهیونیستی به اردوگاه جنین و شهادت دو فلسطینی خبر دادند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه المیادین: منابع خبری لحظاتی پیش گزارش دادند:بر اثر تیراندازی کماندوهای اسرائیلی به سمت اردوگاه جنین دو جوان فلسطینی به شهادت رسیدند.

نظامیان رژیم صهیونیستی چهارشنبه شب با یورش به اردوگاه جنین در شمال کرانه باختری رود اردن دو جوان فلسطینی را به شهادت رساندند و تعدادی دیگر را زخمی کردند.

منابع بیمارستانی در جنین اعلام کردند یگانهای نظامی رژیم صهیونیستی پس از یورش به اردوگاه جنین یک جوان 23 ساله به نام نافع جمیل السعدی را به ضرب گلوله زخمی و او را بازداشت کردند و پس از مدتی جسد او را تحویل خانواده اش دادند .

شاهدان گفتند پس از ورود نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین با هدف بازداشت جوانان فلسطینی ، ساکنان اردوگاه به طرف آنان سنگ پرتاب کردند و با آنان درگیر شدند .

نظامیان صهیونیست برای متفرق کردن جوانان فلسطینی اقدام به تیراندازی به طرف آنان کردند که به زخمی شدن شش نفر دیگر منجر شد.

ارتش اسرائیل تاکنون بیانیه ای درباره یورش به اردوگاه جنین و تیراندازی به طرف ساکنان آن منتشر نکرده است .

جنین که با نام اردوگاه آوارگان جنین نیز شناخته می‌شود منطقه‌ای در کرانه باختری در سرزمین‌های فلسطینی است، این شهر نقطه به هم پیوستن راه‌های ارتباطی منتهی به حیفا، ناصره، نابلس و قدس به شمار می‌رود.


انتهای پیام/
برچسب ها: جنین ، اردوگاه ، فلسطین ، خبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار