رییس جمهوری لبنان امروز تلفنی با همتای فرانسوی خود گفتگو کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازخبرگزاری دولتی قطر؛ ژنرال میشل سلیمان رییس جمهوری لبنان در تماس تلفنی با فرانسوا اولاند رییس جمهوری فرانسه با وی درباره همکاری ها و روابط دو جانبه گفتگو کرد. بررسی اوضاع داخلی لبنان و منطقه خاورمیانه و نیز رایزنی درباره برگزاری کنفرانس ژنو-2 درباره بحران سوریه از دیگر موضوعات مورد بحث روسای جمهوری لبنان و فرانسه بود.
در همین ارتباط فرانسوا اولاند رییس جمهوری فرانسه به همتای لبنانی اش تاکید کرد فرانسه در تمامی زمینه ها از جمله نتایج  کنفرانس گروه بین المللی برای کمک به لبنان  که ماه سپتامبر گذشته در شهر نیویورک برگزار و مصوبات آن مورد تایید رسمی شورای امنیت سازمان ملل متحد قرار گرفت ، و همچنین از نتایج مثبت کنفرانس هایی که برای کمک به لبنان برگزار می شوند ،حمایت و پشتیبانی می کند .
 ژنرال میشل سلیمان رییس جمهوری لبنان نیز تاکید کرد همواره از لبنانی ها خواسته است سطح هوشیاری خود را بالا ببرند تا از انتقال تروریسم به داخل این کشور جلوگیری کنند. ژنرال میشل سلیمان خاطر نشان کرد از لبنانیها خواسته است از نیروهای نظامی و امنیتی لبنان حمایت کنند تا این نیروها بتوانند عاملان اقدامات تروریستی در لبنان را تحت پیگرد قرار دهند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار