تهیه کننده برنامه "برف می بارد" گفت: برای اولین باردر این برنامه از آهنگ جذاب "مازیار فلاحی "با مضمون خانواده شهدا رونمایی ودکور این برنامه با تغییرات جزئی در لوکیشن برنامه "ویتامین 3" اجرا می شود.

علی زاهدی، تهیه کننده در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران در خصوص برنامه "برف می بارد" ویژه شب یلدا گفت: تیتراژ این برنامه با صدای "بابک جهانبخش" خواهد بود و همچنین برای اولین بار در این برنامه از آهنگ جذاب "مازیار فلاحی" با مضمون خانواده شهدا رونمایی می شود.

وی ادامه داد: دکور این برنامه با  یکسری تغییرات جزئی در همان لوکیشن برنامه "ویتامین 3" اجرا می شود.

این تهیه کننده درخصوص مهمانان برنامه اظهار داشت: 12 مهمان در این برنامه حضور پیدا خواهند کرد که از جمله می توان به "هنگامه قاضیانی" بازیگر سینما و تلویزیون به همراه پسرش، "شبنم قلی خانی" بازیگر سینما و تلویزیون به همراه مادرش  و مدیران باشگاه پرسپولیس و استقلال به همراه خانواده هایشان اشاره کرد.

وی در خصوص بخش های مختلف برنامه برف می بارد، خاطر نشان کرد: دوربین مخفی بسیار زیبا از فروش هندوانه در پشت پرادو، گزارش مردمی از قومیت های مختلف، گزارش از فوتبالیست ها از بخش های دیگر این برنامه است.

زاهدی تصریح کرد: برنامه  "برف می بارد" با اجرای سید علی ضیائ از ساعت 23:00 روز شنبه 30دی ماه تا 2:00 بامداد در استودیو گلستان از شبکه سه سیما به روی آنتن می رود.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار