پروژه سوله مدیریت بحران اراج با هزینه‌ای بالغ بر 22 میلیارد ریال به صورت اسکلت فلزی و دیوار ساندویچ پنل در حال ساخت است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سوله های بحران برای بحث مدیریت بحران برای نواحی منطقه یک و با توجه به شرایط ویژ‌ه‌ای که هر ناحیه دارند، ساخته می‌شوند.
 
این سوله‌ها برای پیشگیری از بروز بحران و مواقع اضطراری ساخته می‌شوند و در دو قسمت ورزشی برای برگزاری کلاس‌های ورزشی قسمت اداری برای مدیریت بحران، زلزله و حوادث غیرمترقبه هستند.
 
معاون فنی و عمرانی منطقه یک، افزود:‌ به منظور کنترل و کاهش آسیب‌های ناشی از بلایای طبیعی و حوادث غیرمترقبه و ساماندهی و آمادگی لازم جهت امدادرسانی سریع و مناسبت در موقعیت‌های بحرانی، ساخت پایگاه ویژه پشتیبانی و مدیریت بحران محله اراج در شمال تهران آغاز شد.
 
محمد شیری، اظهار داشت: با توجه به ضرورت برخورداری محله‌های شهر تهران از پایگاه‌های مدیریت بحران جهت پشتیبانی و استقرار مدیریت بحران و اجرای برنامه‌های پیشگیری، آمادگی، آموزش، تهیه و نگهداری اقلام امدادی، عملیات احداث سوله مدیریت بحران محله اراج از مهرماه آغاز شده است.
 
شیری، تصریح کرد:‌ ساخت سوله مدیریت بحران اراج در دو طبقه جداگانه در حال اجراست که همکف آن با کاربری سوله ورزشی و متراژ حدود 900 متر مربع و طبقه اول آن با کاربری اداری با متراژ حدود 360 متر مربع در دستور کار این حوزه قرار گرفته است تا پس از اتمام در مواقع بحرانی شامل سیل، زلزله و موارد دیگر به عنوان سوله مدیریت بحران مورد استفاده قرار گیرد.
 
شیری، خاطرنشان کرد: سه پایگاه در دست ساخت این منطقه به ترتیب در مراحل اجرای فونداسیون، اجرای اسکلت سازه، اجرای عملیات نازک کاری قرار دارند که به ترتیب با تکمیل هر یک مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.
 
امید است شهرداری منطقه یک، برای جلوگیری از بروز مواقع بحرانی بتواند ساخت سوله‌های بحران را تسریع بخشد./

انتهای پیام/
برچسب ها: پروژه ، سوله ، اراج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار