شهردار منطقه 13 در نشست فصلی سه ماهه سوم سال 92 آمادگی کامل سازمان ها و ارگان ها در برگزاری مانور ها ی مختلف ستاد بحران و ارتقا و بهبود وضعیت ستاد بحران نواحی مورد تاکید قرار داد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران مهندس مداحی در نشست فصلی سه ماهه سوم سال 92 که با حضور معاونین ، شهرداران نواحی ، مدیران ادارت و نمایندگان سازمان ها و ارگان ها و جمعی از  کارشناسان  امور مناطق سازمان مدیریت بحران برگزار شد ، تحقق اهداف و سیاست کاری شهرداری تهران در حوزه  های مختلف من جمله مدیریت بحران در گرو همدلی و همفکری مسئولین دانست . 

وی با اشاره به  اهمیت اسکان مسئولین ستاد ها در مواقع بحرانی افزود: با در نظر گرفتن جایگاهی برای اسکان مسئولین منطقه در مواقع بحرانی ، خدمت رسانی به شهروندان تسهیل می شود. 

شهردار منطقه با تاکید بر اهمیت آمادگی و توانمندی هر چه بیشتر سازمان ها و ارگان ها اظهار داشت: با توجه به وجود  چهار ایستگاه مترو در منطقه ، در نظر داریم مانور هایی نیز در این اماکن پر تردد برگزار کنیم تا  در مواقع بحرانی آمادگی سازمان ها برای خدمت رسانی بهتر به شهروندان افرایش یابد از این رو هماهنگی و برنامه ریزی  لازم در این خصوص در دستور کار قرار می گیرد.
 
ارتقا و بهبود وضعیت ستاد بحران نواحی ، بررسی آخرین وضعیت گروه های دوام ،استمرار نشست های هم اندیشی برای ارتقای مدیریت بحران ، آمادگی کامل سازمان ها و ارگان ها در مانور ها  از دیگر موارد مورد تاکید شهردار منطقه در این جلسه بود. 

در ادامه این جلسه حسین ارشادی ، دبیر ستاد بحران منطقه گزارشی از مناطق آسیب دیده آذربایجان به هنگام زلزله  ارائه داد و به آسیب شناسی نقاط قوت و ضعف خدمت رسانی به مردم در این منطقه  پرداخته و با اشاره به اهمیت بحث توانمندی نهاد های  تخصصیبر   بهره گیری مدیران از تجربیات این بحران را  مورد تاکید قرار داد .  
 
برچسب ها: برگزار ، مدیریت ، بحران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار