اداره کل حقوقی صندوق بازنشستگی کشوری طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: انتشار برخی اخبار کذب و نادرست و ارائه مطالب ساختگی در مورد مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری به هیچ‌وجه صحت نداشته و تکذیب می‌شود.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، در این اطلاعیه آمده است: " متاسفانه برخی از افرد با بداخلاقی که منافع حزب و گروهی آنها در معرض خطر است و عمدتا افرادی‌ که رد صلاحیت شده‌ و وابستگی به جریان‌های سیاسی خاصی دارند با انتشار اخبار کذب و غیرواقعی سعی دارند با ایجاد نگرانی و برهم زدن آرامش بازنشستگان تصویری یاس آلود در فضای جامعه منتشر کنند. 

از سوی دیگر انتشار سوابق هویتی افراد در فضای مجازی با توجه به اینکه در شرایط کنونی به دلیل پیشرفت‌های فن آوری و تکنولوژی امکان‌پذیر است برخی افراد مغرض، ناآگاهانه و بدور از اخلاق رسانه‌ای تلاش دارند از طریق سایت، مطالب و اطلاعات نادرست ساختگی منتشر کنند تا از این طریق حیثیت و اعتبار وجایگاه صندوق بازنشستگی را مخدوش کرده و به اهداف و مقاصد خود دست پیدا کنند. 

صندوق بازنشستگی کشوری بر اساس قوانین جاری کشور و در راستای صیانت و دفاع از حیثیت اجتماعی کارکنان این مجموعه و جلوگیری از اقدامات تخریبی و غیر اخلاقی برخی پایگاه‌های اطلاع رسانی، اقدامات حقوقی را از طریق مراجع ذی‌صلاح را انجام داده و در حال پیگیری است.
انتهای پیام /
برچسب ها: پاسخ ، صندوق ، حقوق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار