نواک جوکوويچ صرب، تنيس باز شماره دو جهان روز چهارشنبه بوريس بکر آلماني دارنده شش قهرماني در مسابقات گرند اسلم از جمله سه قهرماني در ويمبلدون را به عنوان مربي خود انتخاب کرد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، نواک جوکوويچ در پايگاه اينترنتي خود نوشت: « من از اين که فرصت کار کردن با بوريس را پيدا کردم، خيلي خوشحالم. او تنيس باز افسانه اي بود و مي تواند به بهبود عملکرد من کمک کند .»

به گزارش خبرگزاري فرانسه از بلگراد، ماريان وايدا اسلواک از سال 2006 مربي نواک جوکوويچ بود و او را به شماره يک تنيس جهان رساند.

اين مربي گفت: « من به اين نتيجه رسيدم که نواک براي پيشرفت در برخي زمينه ها به يک مربي جديد نياز دارد .» بوريس بکر 46 ساله نيز اعلام کرد از اينکه مي تواند با تنيس باز شماره دو جهان کار کند، خرسند است.

بوريس بکر و نواک جوکوويچ کار خود را 13 ژانويه به منظور آمادگي براي شرکت در مسابقات تنيس آزاد استراليا شروع خواهند کرد. جوکوويچ از قهرماني خود در اين تورنمنت دفاع خواهد کرد.

اين تنيس باز فصل گذشته را با نزول يک پله اي در رده بندي جهاني به پايان رساند. او در چهار تورنمنت ( پکن، شانگهاي، پاريس و مسترز لندن ) به قهرماني رسيد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: جوکوویچ ، مربی ، بکر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.