"دانشگاه الزهرا" از لحاظ پژوهش و تحقیقات الگوی خوبی برای ما و برای همه دانشگاه‌ها است.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران، که در مراسم تجلیل از پژوهشگران منتخب دانشگاه الزهرا به مناسبت هفته‌ی پژوهش انجام شد.

دکتر عبدالحسین فریدون مشاور عالی وزیر علوم و تحقیقات گفت: "دانشگاه الزهرا" از لحاظ پژوهش و تحقیقات الگوی خوبی برای ما و برای همه دانشگاه‌ها است. که امیدواریم در رشته‌های خاص و ویژه، بخصوص در حوزه‌های پژوهش کوشش و تلاش بیشتری انجام دهند. تحقیق و پژوهش پایه و اساس هر علمی است و با پژوهش است که می‌توان به علم‌های روز دنیا دست پیدا کرد.

وی تصریح کرد: درست است که امکانات و اعتبارات ما در این زمینه محدود است ولی باید حداکثر استفاده از این امکانات را داشته باشیم تا به دانش‌های روز دنیا دست پیدا کنیم و در اختیار مردم قرار دهیم.

 چون این مردم و محققان هستند که نیازمند هستند تلاش‌ها، پژوهش‌ها و تحقیقات مراکز پژوهشی و دانشگاه‌ها با خبر باشند و نقش دانشگاه‌ها باید معلوم و آشکار باشد.

در ضمن در پایان این مراسم تجلیل از پژوهشگران منتخب الزهرا که شامل اساتید و هیات علمی دانشگاه، دانشجویان مقطع دکترا، کارشناس ارشد و مقطع کارشناسی و همچنین همکاران پژوهشگر سطح دانشگاه الزهرا تقدیر شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار