نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: شهدای ایرانی، حمله تروریستی جمعه گذشته در عراق، شهدای جهاد اقتصادی هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

حجت الاسلام محمدعلی نکونام در مراسم تشییع پیکر مطهرئ پیکر مطهر شهیدان « محمد نصیری »، « خسرو پاداش » و « یزدان کیوانی »؛ سه تن از شهدای عملیات تروریستی جمعه گذشته در استان دیاله عراق، در حرم مطهر امامزادگان حلیمه خاتون و حکیمه خاتون (س) شهرکرد، افزود: انزجار از این حادثه تأسف بار، محدود به مردم این استان یا کشور نیست، بلکه مسلمانان و انسان های آزاده جهان ازچنین اقداماتی که ریشه در حمایت نظام سلطه دارد، منزجر هستند.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد اظهار داشت: مردم استان چهارمحال و بختیاری، امروز یکصدا و همدل تنفر خود را از اقدامات تروریست ها به گوش مردم جهان رساندند.

پیکر مطهر سه تن از شهدای عملیات تروریستی دیاله عراق، از ساعت 9:30 صبح امروز و با شرکت پرشور اقشار مردم و مسئولان استان چهارمحال و بختیاری، در شهرهای شهرکرد و هفشجان این استان تشییع و در شهر هفشجان ( زادگاهشان ) به خاک سپرده شد.

پس از برگزاری مراسم تشییع پیکر این سه شهید در مرکز استان، پیکر مطهر شهداء برای تشییع و خاکسپاری به زادگاهشان؛ شهر هفشجان منتقل شد.

در عملیات تروریستی عصر جمعه گذشته در شهر بعقوبه استان دیاله عراق ( واقع در 75 کیلومتری شمال شرق بغداد )، جمعی از مهندسین و کارکنان ایرانی خط انتقال گاز شهید و مجروح شدند که 9 نفر از این شهداء ( از مجموع 15 شهید ) و چند مجروح این سانحه، اهل استان چهارمحال و بختیاری هستند.

در این حمله، تروریست های مسلح، خودروهای حامل کارگران و مهندسان ایرانی و عراقی را که عازم محل اقامت خود بودند، به گلوله بستند.

شهر هفشجان از توابع شهرستان شهرکرد در استان چهارمحال و بختیاری، در فاصله حدود 10 کیلومتری شهرکرد؛ مرکز این استان قرار دارد و حدود 20 هزار نفر نیروی فنی در زمینه صنایع مختلف در این شهر وجود دارد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.