به گزارش
خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي بيمه توسعه، خليل زاده، نايب رييس هيات مديره بيمه توسعه ضمن بيان اين مطلب گفت: پس از جلسه هم انديشي شركت بيمه توسعه با شمسا (شركت مركزي دفاتر خدمات زيارتي سراسر ايران) مقرر گرديد تا علاوه بر زائران گروهي ساماندهي شده توسط شركت شمسا، زائراني كه خارج از پروسه ثبت نام حج و زيارت و به صورت انفرادي به عتبات عاليات سفر مي كنند نيز تحت پوشش خدمات كامل بيمه توسعه قرار گيرند.
وي افزود: بر همين اساس با توجه به خروج بيش از 300 هزار نفر زائر انفرادي از مرزهاي كشور، از 10 روز قبل كارگروه هايي به صورت شبانه روزي با دارا بودن حداقل 5دستگاه باركد خوان در هر يك از مرزهاي خروجي كشور مستقر شده اند، تا صرفا با ثبت كد ملي افراد به وسيله دستگاه هاي باركد خوان، شرايط مناسبي را در جهت تسريع در امور صدور بيمه و جلوگيري از اتلاف وقت زائران فراهم آورند.
وي با اشاره به فعاليت هاي انجام شده در اين زمينه خاطر نشان كرد: تجهيزات فني طرح در مدت بسيار كوتاهي آماده و سيستم نرم افزاري و سخت افزاري براي ساماندهي زائراني كه به صورت آزاد و انفرادي به عراق سفر مي كنند فراهم شد؛ به گونه اي كه هم اكنون 3 مرز مهران، شلمچه و چذابه مجهز به سيستم هاي نرم افزاري و سخت افزاري ثبت كد ملي زائران هستند.
نايب رييس هيات مديره بيمه توسعه با اشاره به آن كه ساماندهي پوشش بيمه اي زائراني كه خارج از تعهدات شمسا به كربلا مشرف مي شوند براي نخستين بار توسط بيمه توسعه انجام مي شود، تصريح كرد: شركت بيمه توسعه از همه توان خود جهت خدمت رساني به زائرين عتبات عاليات استفاده كرده است.
انتهای پیام/