نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان گرمه، جاجرم، راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه آموزش و پرورش برای سال آینده به میزان 30 الی 32 درصد افزایش یافته است

 


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد؛ قاسم جعفری در دهمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان با اشاره به اینکه سند تحول بنیادین از سندهای مهمی است ،افزود: وزیر آموزش و پرورش برای توجه بیشتر به این سند ابلاغیه ای را صادر کرده است .

عضو کمیسون آموزش و تحقیقات مجلس، سند بنیادین آموزش و پرورش را دارای 6 زیر سند مهم از جمله رتبه بندی معلمان، غنی سازی متون و محتوا و هوشمند سازی مدارس عنوان کرد.

وی با بیان اینکه نبود کارگاه های مناسب، نبود اعتبار جهت هوشمند سازی مدارس، توجه به مدارس شبانه روزی از دغدغه های آموزشی استان است افزود: تنها در بخش هوشمند سازی مدارس استان نیازمند بیش از 7 میلیارد تومان است.

فرماندار شهرستان بجنورد هم گفت: آموزش و پرورش متعلق به یک ارگان خاص نیست و لازم است تمام دستگاه های اجرایی و عضو در جهت پشتیبانی این نهاد اقدام کنند.

محمود ثمینی با اشاره به جایگاه آموزش و پرورش تصریح کرد: معلمان مهمترین قشری هستند که در جهت اعتلای علم و فرهنگ نقش آفرینی می کنند.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان بجنورد در ادامه ضمن تاکید بر وحدت حوزه و دانشگاه یاد آور شد: شهید آیت الله مفتح با نثار خون خود وحدت حوزه و دانشگاه را تحکیم بخشید.

حجت الاسلام عابدینی گفت: خدمت به مردم نعمتی است از سوی خداوند که آن را باید غنیمت شمرده و در جهت رضای الهی در این راه گام برداریم.

وی با بیان اینکه مشکلات آموزش و پرورش تاثیر گذار در تعلیم و تربیت دانش آموزان است تصریح کرد: باید برای حل مشکلات عرصه آموزش و پرورش تلاش کنیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد هم با اشاره به پیگیری مسائل آموزش و پرورش در این شورا گفت: شورای آموزش و پرورش بجنورد سال گذشته توانست مقام نخست را در استان کسب کرد.

جمشید عین بیگی افزود: با توجه به اهمیت برخی از مصوبات شورای شهرستان این مصوبات به عنوان مصوبات شورای استان پیگیری شده است.

وی کمبود فضای آموزشی، تجهیزات گرمایشی، نحوه توزیع دانش آموزان در مدارس را از مهمترین دغدغه های آموزش و پرورش عنوان کرد/س.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.