«بیستمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته‌بندی و ماشین‌آلات وابسته» فردا با حضور مقامات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،وزارت صنعت و معدن و تجارت ، برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و همچنین مسئولان انجمن ها و اتحادیه های مربوطه ،در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران گشایش می یابد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد خبری بیستمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته‌بندی و ماشین‌آلات وابسته؛ در این نمایشگاه بزرگ بیش از 500 شرکت داخلی و خارجی از جمهوری اسلامی ایران و 15 کشور جهان ،  حضور و مشارکت دارند.
 
در بیستمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته‌بندی و ماشین‌آلات وابسته ؛ شرکت های داخلی و خارجی ضمن عرضه جدیدترین و نوین ترین دستگاههای چاپ ، دستگاههای بسته بندی ، دستگاهها و تجهیزات کد گذاری ، دستگاههای پلمپ صادراتی و کالاها و اجناس مخصوص بسته های داخلی و صادراتی ؛ روش های نوین بسته بندی کالاها برای جذب مخاطبات و بازارهای صادراتی را نیز ارائه خواهند کرد.
  
بیستمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته‌بندی تهران ، امسال شاهد رشد ۱۲۰ درصدی حضور شرکت‌های خارجی است و از بین 500 شرکت حاضر در این نمایشگاه حدود 80 شرکت خارجی و مربوط به 15 کشور ؛ چین، امارات، ترکیه، اسپانیا، ایتالیا، کانادا ، کره جنوبی، هند، ژاپن، سوئد ، سوئیس ،انگلستان، اتریش، آلمان و فرانسه هستند که نوین ترین و جدیدترین تجهیزات ، تولیدات و خدمات خود را ارائه و عرضه کرده اند . 

این نمایشگاه را شرکت صنوف تهران و خدمات فنی ایران ؛ با همکاری اتحادیه صنف چاپخانه‌داران، اتحادیه لیتوگرافان، اتحادیه صحافان و انجمن کارتن ورق ایران ، در 10 سالن اصلی و بزرگ محل دائمی نمایشگاهها و در فضائی بالغ بر  35 هزار متر مربع برگزار می کند. 

35 درصد از فضای نمایشگاه امسال در اختیار بخش ماشین‌آلات چاپ ؛ 30 درصد در اختیار ماشین آلات بسته‌بندی و 35 درصد نیز در اختیار دیگر بخش های مرتبط ، قرار گرفته است .
 
 ماشین‌آلات صنعت چاپ بسیار سنگین و دارای قطعات و بخش های بسیاری است و نمی‌توان آن را در مدت کوتاهی سرهم کرد ، اما با این وجود در نمایشگاه امسال شاهد حضور تعداد زیادی از آنها هستیم .
در حاشیه این نمایشگاه یک همایش علمی و چهار کارگاه تخصصی در زمینه های مختلف صنعت چاپ و بسته بندی و نقش و جایگاه مهم آن در توسعه صنعتی و صادراتی کشور ، برگزار خواهد شد . 

قرار است در طول چهار روز برگزاری بیستمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته‌بندی و ماشین‌آلات وابسته؛ شش هیئت تجاری و بازرگانی از کشورهای ترکیه ، هند ، عراق ، افغانستان ، امارات و چین از آن بازدیدکنند.

امسال برای نخستین بار در محل نمایشگاه آموزش پیشرفته اوپراتوری چاپ همزمان نیز در محل نمایشگاه ارائه و به متخصصان صنعت چاپ کشور که در این دروه چهر روز شرکت کنند گوهینامه برتر چاپ اوپراتوری داده خواهد شد .
 
علاقمندان می توانند از 28 آذر ماه تا یکم دی ماه ، هر روز از ساعت 9 تا 17 با حضور در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران،  از این نمایشگاه بازدید کنند . 

انتهای پیام/
 

برچسب ها: چاپ ، صعت ، نمایشگاه ، شرکت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار