مدیرعامل پرسپولیس و اعضا جدید هیئت مدیره چه کساني خواهند شد؟+مصاحبه

منابع آگاه از احتمال تغییرات قریب الوقوع در تیم پرسپولیس خبر و این‌بار اعضاء باشگاه پرسپوليس تا حدودي اين موضوع را علني و برخي پشت پرده ها را نيز افشا کردند.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، طبق اطلاع ما علی پروین از سوی وزارت ورزش به عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس به زودی بر تخت می‌نشیند و عن‌قریب است که محمد رویانیان از این سمت کنار می‌رود و منابع آگاه از حضور پیک منتسب به پروین و دریافت اساسنامه و آیین‌نامه باشگاه پرسپولیس صبح امروز نشانه‌های این تغییرات را آشکار‌تر و احتمالات را افزایش داد.
 
ضمن اینکه از وزارت ورزش اخبار غیر موثقی به بیرون درز کرده است و آن اخبار مربوط به حضور هدایتی در هیئت مدیره پرسپولیس و یک فرد بسیار‌متمول و سرشناس است که به همراه پروین و 2 پیشکسوت پرسپولیس که احتمالا یکی از آنها مهدی مهدوی‌کیا است و فرد دیگر مشخص نیست.
 
این تغییرات چقدر عملی خواهد شد تصمیم وزارت ورزش است که البته با توجه به این که اعلام کرده‌اند کمکی به پرسپولیس نخواهند کرد شاید به نوعی بحث واگذاری چند ساله پرسپولیس در میان است که همین موضوع حضور افراد‌‌ متمول و سرشناس را افزایش می‌دهد چرا که در صورتی که قرار باشد به پرسپولیس اجازه داده شود، باید مصوبه مجلس را در اختیار داشته باشد و در غیر این صورت باید فقط واگذاری شود؛ باید دید وزارت ورزش چه ‌راهکاری را در این باره به کار می‌بندد و تغییرات چه زمانی صورت می‌گیرد ضمن اینکه طبق اطلاع ما اعضای جدید که احتمال حضور در پرسپولیس را دارند و خود شخص علی پروین مایل به جدایی ‌رویانیان نیستند و قرار است با حفظ ‌رویانیان طرح‌های اقتصادی توسط وی دنبال شود و به نوعی برخی وظایف به ‌رویانیان محول شود.
 
درست در حالی که پرسپولیس در شرایط آرمانی قرار دارد باز هم بحث تغییرات پیش آمده است و این موضوع می‌تواند پرسپولیس را متضرر کند.
 
باید دید وزیر ورزش و جوانان تمامی‌ احتمالاتی را که از منابع آگاه و اذهان رسانه‌ها و افراد نزدیک بیرون آمده است را رد می‌کند یا تغییرات اجرایی خواهد شد؟!
 
**رويانيان: اعضای هیئت مدیره امضا جمع کردند که من از پرسپولیس بروم/ وزارت ورزش تصمیمات پنهانی می‌گیرد
 
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص برکناری‌اش گفت: من علی‌رغم اینکه شنیده‌ام اعضای هیئت مدیره در خفا جلسه گذاشته‌اند و برای رفتن من امضا جمع کرده‌اند، اما تا لحظه‌ی آخر به کارم ادامه می‌دهم.
 
محمد رویانیان گفت: من به تازگی از طریق قائم مقام و برخی دیگر از افراد متوجه شدم که اعضای هیئت مدیره به صورت پنهانی جلسه‌ای برگزار کرده‌اند و در آن برای رفتن من تصمیم گرفته‌اند و امضا جمع کرده‌اند، اما من علی‌رغم این صحبت‌ها تا لحظه‌ی آخر به کارم ادامه می‌دهم.



مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: نمی‌دانم وزارت ورزش با چه افرادی "سر و سر" دارد اما تاکنون تمام کارهایشان پنهانی بوده است اما برایم مهم نیست که وزارت ورزش چه تصمیمی در مورد من می‌گیرد، وزیر ورزش صاحب اختیار است.

وی تاکید کرد: من هیچ وقت دنبال لابی نبوده‌ام و تاکنون هم لابی نکردم و نمی‌کنم فقط هر تصمیمی می‌خواهند بگیرند اما کاری نکنند به پرسپولیس ضربه وارد شود.



رویانیان ادامه داد: هر چند دفعه یک بار نام چند نفر را به عنوان جایگزین من مطرح می‌کنند ، یک زمان عابدینی و اکنون علی پروین را معرفی می‌کنند. صراحتاًً می‌گویم وزارت ورزش هر کاری می‌خواهد بکند اما از آنها انتظار دارم که حق میلیون‌ها طرفدار ایرانی که هوادار پرسپولیس هستند را ضایع نکنند و به این تیم ضربه نزنند و هر تصمیمی می‌خواهند بگیرند زودتر انجام دهند.

مدیر‌عامل باشگاه پرسپولیس در خصوص کدورت پیش آمده بین مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره گفت: کدورتی با کسی ندارم و در دلم کینه هیچ کسی نیست با هر شخصی هم که عهده‌دار مدیرعاملی باشگاه شود تعامل خوبی خواهم داشت و اگر وی اجازه دهد به عنوان عضو هیئت مدیره یا به عنوان مشاور حتی یک دوست، کارم را ادامه می‌دهم.



رویانیان خاطرنشان کرد: هر چه زودتر تصمیم در خصوص باشگاه و مدیر‌عامل باشگاه پرسپولیس گرفته شود خوشحال می‌شوم چرا که دوست ندارم به پرسپولیس ضربه وارد شود.
 
**نامی: وزیر ورزش اختیار تام در تغییر اعضای هیات مدیره دارد/ از رويانيان حمايت مي‌کنيم
 
عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس احتمال مدیر عاملی‌پروین در این باشگاه گفت: تیم پرسپولیس در اوج قرار داد به خاطر همین برخی از افراد قصد دارند که با مطرح کردن این موضوع برای تیم پرسپولیس حاشیه درست کنند.
 
محمد نامی عضو هیات مدیره پرسپولیس افزود: رویانیان همچنان مدیر عامل تیم است و حضور پروین در سمت مدیر عاملی شایعه ای بیش نیست.
 
نامی در ادامه اظهار داشت: ‌رویانیان سابقه درخشانی در باشگاه پرسپولیس دارد و اعضای هیات مدیره قصد دارند که این مدیر عامل را حفظ کنند.
 
عضو هیات مدیره درباره تغییرات اعضای هیات مدیره در دو سه روز آینده بیان کرد: وزیر ورزش اختیار تام دارد تا اعضای هیات مدیره پرسپولیس را تغییر دهد اما تا الان ما خبری در این ارتباط دریافت نکردیم.
 
وی درباره ناراحتی پروین از برخی از پیشکسوتان پرسپولیس بیان کرد: پروین چهره ملی برای پرسپولیس است و باید حرمتش‌ حفظ شود. برخی از پیشکسوتان پرسپولیس ناخود‌ آگاه باعث ناراحتی پروین شدند. 
 
وی در ادامه اظهار داشت: ما اعضای هیات مدیره سعی می‌کنیم که تیم پرسپولیس را از حاشیه‌ها دور کنیم تا به تیم ضربه ‌مهلکی وارد نشود.
 
نامی درباره پاداش هدایتی به بازیکنان پرسپولیس تصریح کرد: هدایتی پاداش بسیار خوبی برای بازیکنان پرسپولیس در نظر گرفته است که این پاداش در ماه آینده به بازیکنان داده می‌شود.
 
وی درباره مراسم جشن قهرمانی نیم فصل پرسپولیس بیان کرد: این مراسم در هتل آزادی با حمایت یکی از بانک‌های خصوصی برگزار شد بانک مذبور‌16 تا 24 سهام در اختیار بازیکنان قرار داد همچنین رویانیان‌ هم در این مراسم صحبت کرد.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: ما اعضای هیات مدیره تا زمانی که در باشگاه هستیم سعی می‌کنیم که از رويانيان حمایت‌ کنیم تا تیم پرسپولیس قهرمان لیگ سیزدهم شود.
 
گفتنی است، شنیده‌ها حاکی از آن است که ‌رویانیان از سمت مدیر عاملی کنار می‌رود و علی پروین جایگزین می‌شود همچنین حسین هدایت به عضو جدید هیات مدیره  می‌شود.
 
بر اساس شنیده‌ها محمد رویانیان به خاطر اقدامات ارزنده‌اش در پرسپولیس عضو هیات مدیره باقی می‌ماند همچنین وزیر ورزش تا 2 روز دیگر لیست نهایی هیات مدیره پرسپولیس را معرفی می‌کند.
 
**جمشيدي: برکناری رویانیان حاشیه‌‌سازی است/ نامه‌ای مبنی بر برکناری رویانیان به گودرزی ارسال نکردیم
 
عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص برکناری رویانیان گفت: برکناری رویانیان و جایگزین شدن پروین صحت ندارد و این مدیرعامل همچنان به کار خود در پرسپولیس ادامه می‌دهد.
 
محمد جمشیدی اظهار داشت: برکناری رویانیان از سمت مدیرعاملی پرسپولیس و جایگزین شدن پروین به جای وی صحت ندارد.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در ادامه افزود: با توجه به این که پرسپولیس موقعیت خوبی در جدول دارد بعضی از افراد با مطرح کردن موضوع برکناری رویانیان قصد حاشیه‌سازی برای تیم پرسپولیس را دارند.



وی تصریح کرد: تا به الان چنین صحبت‌هایی مطرح نشده و به هیچ عنوان صحت ندارد.

جمشیدی در خصوص جلسه روز دوشنبه و اصرار رویانیان برای برکناری‌اش تأکید کرد: رویانیان در جلسه‌ روز دوشنبه حرفی از برکناری نزد و اعضای هیئت مدیره نیز نامه‌ای به گودرزی برای برکناری رویانیان از سمت مدیرعاملی پرسپولیس ارسال نکردند.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص پیوستن هدایتی به اعضای هیئت مدیره پرسپولیس خاطرنشان کرد: اعضای هیئت مدیره پرسپولیس تغییر نخواهد کرد و هدایتی نیز  قرار نیست جزو هیئت مدیره سرخپوشان شود.

**منتقمی: وزیر ورزش انسان وارسته‌ای است/ رویانیان کارهای بزرگی انجام داده
 
قائم مقام باشگاه پرسپولیس در خصوص برکناری رویانیان گفت: رویانیان از مسائل پیش‌آمده در خصوص باشگاه نگران است و ناراحتی‌ خود را با مصاحبه‌هایش انعکاس داده است.
 
بهروز منتقمی اظهار داشت: وزیر ورزش انسان وارسته‌ای است و هیچ گاه در مورد شخصیت افراد نظر نداده است. در برخورد‌هایی که با گودرزی داشتم، وی برخورد بدی با رویانیان نداشت. من فکر می‌کنم این برداشت متفاوت افراد است که گاهی باعث سوءبرداشت می‌شود.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه هدایتی قرار است عضو جدید هیئت مدیره شود، افزود: اطلاعی از موضوع هدایتی ندارم و این تصمیم به نظر هیئت مدیره و اعضاء باشگاه مربوط است.

وی در مورد گله‌ی پروین از یک پیشکسوت پرسپولیس اذعان داشت: پروین هم عضوء هیئت مدیره پرسپولیس و هم پیشکسوت باشگاه است. من آمدن و سر و صدا کردن وی را ندیدم و نمی‌دانم در باشگاه چه گذشته است.

منتقمی بیان داشت: رویانیان کارهای اقتصادی زیادی در باشگاه انجام داده است که یکی از آن‌ها صندوق سرمایه گذاری پرسپولیس است که 2 روز گذشته افتتاح شد. در این طرح که یکی از برنامه‌های مختص درآمدزایی باشگاه است با سود به دست آمده می‌توان کارهای زیادی مثل تأسیس آکادمی و برنامه‌ریزی برای تیم و پیشکسوتان پرسپولیس انجام داد.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: شرایط خوبی در باشگاه پرسپولیس حاکم است و تیم برای گرفتن 3 امتیاز بازی آماده است. امیدوارم فردا شاهد بازی خوبی از بازیکنان باشیم و بتوانیم در مقابل تیم سایپا عملکرد خوبی از تیم ببینیم.
 
**دایی: تغییرات هیئت مدیره به من ربطی ندارد/ دنبال انتقام بازی دور رفت هستیم
 
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به دنبال پیروزی تیمم مقابل سایپا هستم و تغییرات در هیئت مدیره به من ربطی ندارد.
 
علی دایی در نشست خبری قبل از بازی با سایپا اظهار داشت: در مقابل تیم فوتبال سایپا به دنبال 3 امتیاز هستیم و اگر اتفاق خاصی نیافتد به پیروزی خواهیم رسید. باخت خیلی بدی را در دور رفت مقابل این تیم داشتیم اما هم‌اکنون با تمرینات خوب سعی داریم نتیجه را به نفع خود رقم بزنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: اگر تمام بازیکنان در شرایط ایده‌آل خود باشند می‌توانیم نتیجه فوق‌العاده‌ای را کسب کنیم.

وی در مورد غرور بازیکنان پس از بازی با مس کرمان تصریح کرد: نه تنها پرسپولیس بلکه اگر هر تیمی 6 گل بزند باعث غرور می‌شود ما آن بازی را فراموش کرده‌ایم و فقط به بازی با سایپا فکر می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد تغییرات در هیئت مدیره باشگاه گفت: کاری به تغییرات باشگاه ندارم به عنوان سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، دنبال موفقیت تیمم هستم.

دایی در مورد نامه پروین به وزیر ورزش تاکید کرد: علی پروین امکان دارد به خیلی‌ها نامه بدهد من فقط به موفقیت تیمم فکر می‌کنم.

وی در مورد صحبت‌های فیرات، سرمربی سایپا نسبت به اشتباهات داوری در بازی پرسپولیس و سایپا خاطرنشان کرد: فیرات نظرش را گفته است ولی نباید قصاص قبل جنایت کرد. بعد از جنایت گردن ما را می‌زنند وای به آن روزی که قبل از جنایت قصاص کنند.
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
meysam
۲۲:۱۳ ۲۷ آذر ۱۳۹۲
nemizaran perspolice be jai berese
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۱:۵۹ ۲۷ آذر ۱۳۹۲
بازهم ناامیدی سی ملیون ایرانی
وباز هم تغیر در پرسپولیس
تدبیر وامید لطفا
Iran (Islamic Republic of)
حسین آبادی
۲۱:۴۹ ۲۷ آذر ۱۳۹۲
با سلام به جان خودم این پروین قصد منافع خودش را دارد . حالاکه سردار همه چیزو سرو سامان داده امده چی کار کنه . فک میکنه پرسپولیس ارثه . ما طرفدارای پرسپولیس خوبو بدو میفهمیم
Germany
ناشناس
۱۶:۳۰ ۲۷ آذر ۱۳۹۲
وزارت ور8%8
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۶ ۲۷ آذر ۱۳۹۲
تا میبینن یه تیم داره خوب نتیجه میگیره میبرنش به حاشیه.خسته شدیم ازین فوتبال پر حاشیه و درگیری.اونوقت میگن چرا مردم نمیرن ورزشگاه ها!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۴ ۲۷ آذر ۱۳۹۲
وای به حالتون اگه بامردم دربیفتید...
فقط رویانیان
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۴:۴۳ ۲۷ آذر ۱۳۹۲
روتو برم بشر !!!
آخرین اخبار