مشاور عالي سازمان سنجش از آغاز ثبت نام دوره‌هاي کارداني فني و حرفه‌اي نظام آموزش مهارتي بهمن ماه سال ۹۲ دانشگاه جامع علمي کاربردي از امروز چهارشنبه ۲۷ آذرماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛
حسين توکلي اظهار کرد: ثبت نام براي شرکت در پذيرش دوره کارداني فني و دوره کارداني حرفه‌اي نظام آموزش مهارتي بهمن ماه سال 92 دانشگاه جامع علمي کاربردي ازامروز در چهار گروه آموزشي صنعت، کشاورزي، مديريت و خدمات اجتماعي و فرهنگ و هنر براي 330 رشته و 5112 کد رشته محل از طريق سايت سازمان سنجش به نشاني www.sanjesh.org آغاز و در روز سه شنبه 3 ديماه پايان مي‌پذيرد.

وي افزود: گزينش دانشجو در هر يک از کد رشته محلهاي تحصيلي بر اساس معدل کل مندرج در گواهينامه ديپلم و نوع ديپلم و سهميه‌هاي آزاد ، شاغل، رزمندگان، بومي بودن و با توجه به صلاحيت‌هاي عمومي داوطلبان بر اساس ضوابط دانشگاه صورت مي‌گيرد.

مشاور عالي سازمان سنجش گفت: ظرفيت پذيرش دانشجو در اين دوره‌ها 254 هزار و 200 نفر است.

وي افزود: با توجه به اينکه پرداخت هزينه ثبت نام به صورت اينترنتي انجام مي‌شود، داوطلبان لازم است از طريق کارت‌هاي شتاب که پرداخت الکترونيکي آنها فعال است با مراجعه به سايت و پرداخت مبلغ 106 هزار ريال به عنوان وجه ثبت نام شرکت در پذيرش نسبت به ثبت نام اقدام کنند./س


برچسب ها: آغاز ، ثبت نام ، آزمون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.