مدیر عامل اتحادیه سراسری دامداران کشور با اشاره به اینکه تخصیص ۳۰۰۰ میلیارد ریال به دامداری‌ کشور هنوز به شکل رسمی به ما اعلام نشده است، گفت: بنده فعلا نمی‌توانم در مورد ثبات یا عدم ثبات بهای شیر تا پایان سال اظهار نظر کنم.

سعید سلطانی سروستانی در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که اختصاص ۳ هزار میلیارد ریال از سوی دولت به دامداران سبب ثبات قیمت لبنیات تا پایان سال می‌شود یا خیر، افزود: در مورد این مسئله هنوز چیزی به شکل رسمی به ما اعلام نشده است و من جزئیات آن را نمی‌دانم. 

وی اضافه کرد: همچنین با توجه به اینکه دامداران از اول تیرماه تاکنون نهاده‌ای دریافت نکرده‌اند مبلغ اختصاص یافته به آنان بسیار كم است. 

سلطانی ادامه داد: با توجه به موضوعات ذکر شده بنده فعلا نمی‌توانم در مورد ثبات یا عدم ثبات بهای شیر تا پایان سال اظهار نظر کنم.

*قرار بود دولت دوبرابر اين مبلغ را به دامداران بدهد

در همين زمينه رضا باکري، دبير انجمن صنايع لبني در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران در مورد تخصيص سه هزار ميليارد ريال به دامداران افزود: .

وي اظهار اميدواري کرد: اختصاص اين مبلغ بتواند نهاده مورد نياز دامداران را تامين کند.

باکري در پاسخ به اين پرسش آيا مبلغ تخصيص داده شده سبب ثبات قيمت شير و فرآورده‌هاي لبني تا پايان سال مي‌شود، گفت: اميدوار هستم اين اتفاق رخ دهد.

وي افزود: تنها کساني که اداره مملکت را در دست دارند مي‌توانند در اين زمينه اظهار نظر قطعي کنند.

انتهاي پيام/

برچسب ها: شیر ، دام ، تولید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار