مستند دیدار با تاریکی با موضوع پیدا و پنهان فرقه سیاسی بهائی از شبکه خبر پخش می شود.

ه گزارش حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه خبر، مستند دیدار با تاریکی با موضوع پیدا و پنهان فرقه سیاسی بهائیت از شنبه 23 آذرماه آغاز شده که هرروز ساعت 20:30 و تکرار آن روز بعد ساعت11:30 از این شبکه پخش می شود.

تاریخچه و علل شکل گیری بهائیت، بررسی باورها و آموزه های بهائیت،نظر محققان و تاریخ شناسان در خصوص خیانت بهائیت در طول تاریخ، استثمار فرقه بهائیت توسط آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی، بهائیت در دوران رژیم پهلوی از موضوعاتی هستند که در این مجموعه مستند به آنها پرداخته می شود.

همچنین، بهائیت پس از انقلاب اسلامی، روشهای تبلیغ و ساختار فرقه ای -سازمانی بهائیت، حقوق شهروندی بهائیان در نظام جمهوری اسلامی ایران و برخورد نامناسب تشکیلات بهائیت با مستبصرین بهائی نیز در این مجموعه مورد کنکاش و بررسی قرار می گیرد.

در این مستند با اساتید و کارشناسانی مانند دکتر جمشید صداقت کیش،حجه الاسلام موسوی زاده، حجه الاسلام محرابی، امید رضایی و حسین سالاروند، مصاحبه به عمل آمده است.
همینطور، تعدادی از تبری جویان فرقه بهائیت نیز،در این مستند شرکت کرده و مطالب تکان دهنده ای از رفتارهای خشن و غیرانسانی تشکیلات بهاییت را بیان نموده اند.

لازم به ذکر است؛ مستند دیدار با تاریکی در 6 قسمت 25 دقیقه ای به تهیه کنندگی ایمان گودرزی در گروه سیاسی شبکه خبر تولید شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: مستند ، بهائیت ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار