دولت فیلیپین اعلام کرد نوسازی و بازسازی مناطق طوفان زده این کشور مستلزم اختصاص 361 میلیارد پزو - هشت میلیارد و 170 میلیون دلار - بودجه است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از شین هوا، بر اساس گزارش دفتر بازسازی مناطق طوفان زده فیلیپین، مبلغ هشت میلیارد دلار برای ایجاد سرپناه و اسکان افراد، ایجاد زیرساخت های عمومی، خدمات آموزشی و بهداشتی، کشاورزی، صنعت و خدمات، دولت محلی و حمایت از مردم مورد نیاز است

بر این اساس، دولت فیلیپین تنها برای ایجاد سرپناه و اسکان افراد به 183 میلیارد و 300 میلیون پزو - چهار میلیارد و 150 میلیون دلار - نیاز دارد.

"آرسنیو بالیساکانا" وزیر برنامه ریزی امور اقتصادی و اجتماعی فیلیپین نیز اعلام کرد: دولت این کشور تقریبا 34 میلیارد پزو - 769 میلیون دلار - برای انجام اقدامات فوری و حیاتی اختصاص داده و 100 میلیارد پزو - دو میلیارد و 260 میلیون دلار - دیگر نیز برای ساخت و ساز در سال 2014 اختصاص داده خواهد شد.

دولت فیلیپین اعلام کرد به پنج میلیارد و 340 میلیون دلار به منظور انجام اقدامات دیگر نیاز دارد و این مبلغ طی سال های 2015 تا 2017 تأمین خواهند شد.

سازمان توسعه و اقتصاد ملی فیلیپین خسارت های ناشی از وقوع طوفان هایان را در این کشور 12 میلیارد و 900 میلیون دلار برآورد کرده است.

این سازمان اعلام کرد: حدود 9 میلیارد و 600 میلیون دلار از مجموع خسارات در زمینه خسارت به اموال است در حالی سه میلیارد و 310 میلیون دلار دیگر مربوط به کاهش تولید، فروش و درآمد می باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: فیلیپین ، بحران ، دلار ، توفان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار