دبیر نخستین جشنواره ملی وبلاگ‌نویسی کشور گفت:بیش از 400 وبلاگ‌نویس مازندرانی در نخستین جشنواره ملی وبلاگ‌نویسی کشور شرکت کردند.

محمدجواد شعبانی در حاشیه برگزاری نخستین جشنواره ملی وبلاگ‌نویسی در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری افزود:مهم‌ترین هدف از برگزاری این جشنواره ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و احیا ارزش‌های دفاع مقدس بود

وی تولید محتوی در سطح مجازی،شناسایی وبلاگ‌های موثر و توانمند،جهت‌دهی به خطاهای وبلاگ‌نویسی،ورود مفاهیم دینی و ارزشی به ویژه در حوزه دفاع مقدس،حجاب و سبک زندگی را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد.

شعبانی گفت:در این جشنواره بیش از ‌هزار و 400 وبلاگ‌نویس از تمامی استان‌های کشور شرکت کردند.

این مسئول با بیان اینکه از بین آثار ارسالی به دبیرخانه 900 اثر به مرحله داوری راه یافت،افزود: این آثار توسط 6 داور،مورد داوری قرار گرفت که در نهایت 15 اثر برتر و سه اثر شایسته تقدیر شدند.

دبیر نخستین جشنواره ملی وبلاگ‌نویسی کشور با اشاره به اینکه 250 هزار دانشجوی بسیج در سطح مازندران فعالیت دارند،گفت:در تمامی 130 مرکز آموزش عالی موجود در مازندران پایگاه بسیج دانشجویی مستقر و آماده خدمات‌رسانی به دانشجویان دانشگاه‌های سراسر استان است.

معاون فرهنگی بسیج دانشجویی مازندران به خدمات فرهنگی سازمان اشاره کرد و افزود: برگزاری دوره‌های مقدماتی،حوزه نشریات،آموزش سبک زندگی و برگزاری کلاس آموزشی ازدواج از اعم برنامه‌های فرهنگی است.

وی بیان داشت:در حوزه علمی نیز برگزاری کلاس آموزشی،تقویتی،رفع اشکال علمی در دانشگاه‌ها برای دانشجویان به صورت مدون انجام می‌گیرد.

شعبانی با اشاره به برنامه‌های آینده این سازمان گفت:اعزام بیش از 5 هزار دانشجو در سطح مازندران در قالب اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور در بهمن ماه، ایام عید نوروز و برگزاری دوره آموزشی طرح ولایت ویژه دانشجویان سراسر استان از مهم‌ترین برنامه آینده سازمان بسیج دانشجویی است./س

انتهای پیام ///

برچسب ها: وبلاگ ، جشنواره ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.