پیشکسوت فوتبال کشورمان اظهار داشت: عدم وجود ستاره در تیم ها باعث کم شدن تماشاگران شده است.

سید هادی طباطبایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: روند کاهش تماشاگران در استادیوم ها فقط مربوط به استقلال نیست و این در شهرستان‌ها نیز تاثیر گذاشته است و اکثر بازی‌ها را که نگاه می‌کنیم متوجه می‌شویم متأسفانه تماشاگران زیادی به استادیوم نمی‌روند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در ادامه افزود: جدیداً در فوتبال کشورمان در بازی‌های لیگ ستاره‌ای نمی بینم و تماشاگران از بازی‌های تیمشان کمتر لذت می‌برند .

طباطبایی بیان داشت: خداحافظی تک‌ستاره‌ها مانند فرهاد مجیدی و عدم وجود ستاره در تیم‌ها یکی از علل کم شدن تماشاگران است چون خیلی از تماشاگران برای دیدن بازیکن محبوبشان به استادیوم می‌روند اما این تنها علت نیست و علت‌های دیگری همچون عوامل سخت افزاری، هزینه‌های ایاب و ذهاب، سخت شدن معیشت و گران‌شدن بلیط‌ها نیز بر این موضوع تاثیر‌گذار بوده است.

 وی در خصوص بازیکنان ملی‌پوش استقلال نیز اظهار داشت: بالاخره امسال شرایط به این‌گونه است از 20 فروردین ماه که لیگ تمام می‌شود و بازیکنان باید در اختیار تیم ملی قرار بگیرند در همان روز‌ها هم استقلال در جام باشگاه‌های آسیا باید به مصاف حریفان خود برود و به بازیکنان ملی پوش خود احتیاج  و در مجموع باید چاره‌ای اندیشید.

طباطبایی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم مسئولان فدراسیون هر چه زودتر فکری برای  حل این مشکل بکنند تا استقلال و تیم ملی از این جهت ضربه‌ای نخورند.

انتهای پیام/


برچسب ها: ستاره ، لیگ ، استادیوم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار