هانی‌زاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

شرمن هنگام اظهار نظر در رابطه با ایران جنایات کثیف کشورش را فراموش می‌کند

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: آمریکا آخرین کشوری است که میتواند در رابطه با حقوق بشر اظهار نظر کند زیرا بیشترین نقض حقوق بشر در دنیا توسط این کشور صورت می‌گیرد و آنها با طرح این مسائل سعی دارند تا مانع عملی شدن توافقات ژنو شوند.

"حسن هانی‌زاده" در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اظهارات اخیر "وندی شرمن" مبنی  بر باقی ماندن تحریم‌های حقوق بشر و حمایت از تروریسم ایران، گفت: این اظهارات در مسیر کارشکنی توافقات ژنو است و هیچگونه منبع حقوقی ندارد.

وی ادامه داد: آمریکا اولین ناقض حقوق بشر و پیشرو آن است، آنها از بمب هسته‌ای علیه مردم بیگناه ژاپن استفاده کردند و جریان گوانتانامو و زندان ابو غریب از موضوعاتی است که مسئله حقوق بشر آمریکا را به چالش کشیده است.

هانی‌زاده تصریح کرد: آمریکا آخرین کشوری است که میتواند در رابطه با حقوق بشر اظهار نظر کند زیرا بیشترین نقض حقوق بشر در دنیا توسط این کشور صورت می‌گیرد و آنها با طرح این مسائل سعی دارند تا مانع عملی شدن توافقات ژنو شوند.


این کارشناس سیاست خارجی در پایان خاطرنشان کرد: در طول سالهای اخیر شاهد جاسوسی این کشور از هم‌پیمانان خود در اتحادیه اروپا بودیم همچنین افشاگری‌های اسنودن نشان می‌دهد امریکا ذره‌ای ارزش برای حقوق بشر قائل نیست.

انتهای پیام/
برچسب ها: جنایات ، آمریکا ، ایران ، کثیف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار