عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: وجود امام رضا(ع)، خراسان رضوی را به پایگاه معنوی، نورانی و فرهنگ‌ساز تبدیل کرده است.



به‌گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، حجت‌الاسلام حسین سبحانی‌نیا در مراسم آغازین سی ‌و‌ ششمین دوره مسابقات مرحله استانی قرآن کریم اوقاف خراسان رضوی در تکیه ابوالفضلی نیشابور، افزود: دنیای استکبار یک برنامه مشخص و حساب شده‌ای در مقابل گسترش اسلام در عرصه بین‌المللی دارد و این چیزی است که سیاستمداران کاخ سفید در دهه نود برنامه‌ریزی کردند.

وی تصریح کرد: فعالیت‌ها و حملات علیه اسلام و کشورهای اسلامی از دهه 90 توسعه پیدا کرده است.

نماینده نیشابور و فیروزه تاکید کرد: ملت ایران می‌تواند با اتکا به خداوند، تمسک به قرآن و اهل بیت(ع) تحت رهبری ولایت فقیه و حضور گسترده مردم در امور مختلف موفق باشد.

سبحانی‌نیا اضافه کرد: باطل تلاش می‌کند حق را از بین ببرد و به لطف باری تعالی تاکنون نتوانسته است تا موفقیت کامل در این عرصه دست پیدا کنند.

وی خاطرنشان کرد: غرب، اسلام را بزرگترین تهدید برای آینده تمدن خود می‌داند و به‌خاطر همین برای کند کردن سرعت پیشرفت اسلام تدبیر می‌کند.

عضو کمیسیون سیاست خارجی و امنیت مجلس عنوان کرد: آنها موفق شده‌اند که مذاهب اسلامی را مقابل هم قرار دهند، مسائل فرعی را به جای مسائل اصلی گذاشته‌اند و حرکت بیداری اسلامی را کند کرده‌اند.

سبحانی‌نیا اضافه کرد: پیامبر اکرم(ص) می‌فرمایند: زمانی که دیدید حق را باطل و باطل را حق جلوه می‌دهند به قرآن مراجعه کنید.

به نظر وی، تمرکز دنیای غرب و استکبار در این خصوص به خاورمیانه است که مرکز خیزش اسلامی می‌باشد که البته در جاهایی نیز موفق بوده‌اند.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه رهبری معظم دغدغه امور فرهنگی دارند، عنوان داشت: دشمنان با لباس حق مفاهیم باطل را به خوراک جامعه به ویژه جوانان مسلمان ارائه می‌دهند.

سبحانی‌نیا تاکید کرد: جمهوری اسلامی نماد حق است و نظام استکبار و صهیونیست‌ها نماد باطل هستند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.