معاون برنامه ريزي وزارت صنعت، معدن و تجارت، استفاده از همه ظرفيتها براي برنامه ريزي را مورد تاكيد قرار داد و گفت: تبديل شدن معاونت برنامه ريزي به اتاق فكر و مركز برنامه ريزي كلان بخش صنعت، معدن و تجارت كشور ضرورتي است كه همه مديران بايد به آن اهتمام داشته باشند.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از شاتا، « حسين ابويي مهريزي» در مراسم توديع و معارفه سه تن از مديران اين معاونت با اشاره به سياستها و برنامه هاي دولت يازدهم از همه مديران و مسئولان خواست تا در زمينه تلاش براي رسيدن به جايگاه واقعي اين بخش از اقتصاد كشور از هيچ كوششي مذايقه نكنند.

وي؛ عزم واراده ،تجميع توانمنديها و هم راستايي آنها را از ضرورياتي دانست كه در كنار تعهد و تخصص مي تواند به اهداف پيش بيني شده دراين بخش كمك كند.

معاون برنامه ريزي وزارت صنعت، معدن و تجارت در ادامه ضمن ابراز تشكر از تلاش و زحماتي كه مديران پيشين از خود نشان داده اند از مديران جديد خواست تا با برنامه ريزي هدفمند و نقشه راه در زمينه تحقق اهداف گام بردارند.

براين اساس ،  طي احكامي  از سوي  نعمت زاده وزير صنعت، معدن و تجارت« محسن اتابكي، به سمت مديركل دفتر سياستگذاري و برنامه ريزي ، « رويا رفيعي به سمت مديركل دفتر امور طرح ها و تامين مالي ،« حسن آقا كثيري » به سمت مديركل دفتر پژوهش فناوري و صنايع نوين منصوب شدند.همچنين طي حكمي از سوي وزير صنعت، معدن و تجارت  «سيد مهدي نيازي» در سمت  مديركل  دفتر آمار و فراوري داده ها ابقاء شد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: ظرفیت ، توسعه ، تولید ، تجارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار