نسخه دوم نرم افزار مجموعه آثار آیت الله ناصر مکارم شیرازی که پیش از این به همت مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی تولید شده بود در بازار محصولات فرهنگی عرضه شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، نرم افزار مجموعه آثار آیت الله ناصر مکارم شیرازی، چندی پیش به همت مرکز تحقیقاتی مرکز علوم اسلامی تولید شد و اکنون پس از اتمام آزمایش‌های نهایی، به بازار محصولات فرهنگی ارسال و در اختیار علاقه مندان قرار گرفت.


این نرم افزار، محصول مشترک مرکز نور و مدرسه علمیه امام علی(ع) است که متن کامل 149 عنوان کتاب در 274 جلد از آثار این عالم بزرگ، به زبان‌های فارسی، عربی و انگلیسی در 14 موضوع در آن بارگذاری شده است.

قرآن، فلسفه، فقه و اصول، احکام، فلسفه احکام، اخلاق، اعتقادات، سیره معصومین، نهج البلاغه و...از جمله موضوعات مطرح شده در این نرم افزار هستند.

تفسیر نمونه، پیام امام امیرالمومنین (ع)، تحقیقی جدید درباره رمی جمرات، در جستجوی خدا، حدیث غدیر، حکومت جهانی مهدی(عج)، آیات ولایت در قرآن، الاتصال بالارواح، انوار الاصول، انوار الفقاهه، قیام حسینی، همسری در خانواده، دروس فی عقائد الاسلامیه و العروه الوثقی از جمله عناوین کتب موجود در این نرم افزار است.

جست و جو در بیش از 75 هزار عنوان باب و سرفصل کتب از طریق فهرست گزینشی، متن کامل قرآن کریم به همراه ترجمه و امکان جست و جو در آیات، متن کامل چند دوره لغت نامه با امکان دسترسی به ریشه و مشتق کلمات همچنین یادداشت‌برداری، ویرایش و چاپ متن از جمله بخشی از قابلیت‌های فنی و پژوهشی این نرم افزار فاخر و گرانسنگ است.

علاقمندان می‌توانند برای تهیه این نرم افزار می‌توانند با مراجعه به نشانی الکترونیکی  www.noorshop.ir مراجعه کنند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.