قائم مقام رییس ستاد بازسازی عتبات استان از امضای تفاهم نامه ی طراحی و ساخت فاز دوم صحن امام رضا (ع) در کاظمین خبر داد.




به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، محمدحسن واحدی در جلسه ی کمیته ی تخصصی فنی ستاد عتبات عالیات استان با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به ارادت خاص مردم این خطه به امامین جوادین (علیهما السلام)، طراحی و ساخت صحن امام رضا (ع) در این مکان مقدس از سوی ستاد بازسازی عتبات استان و با کمک خیران خراسانی صورت می گیرد.

وی افزود: به همین منظور تعدادی از اعضای کمیته ی تخصصی فنی ستاد عتبات عالیات استان سفری به عراق داشته و مسایل فنی و اجرایی این طرح را مورد بررسی قرار دادند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی، گفت: در دیدار با تولیت حرم کاظمین مقرر شد پس از نهایی شدن طرح جامع توسعه ی حرم کاظمین که در آینده ی نزدیک توسط تولیت صورت می پذیرد، طراحی و عملیات اجرایی ساخت فاز دو صحن امام رضا (ع) توسط ستاد استانی آغاز شود.

قائم مقام رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان تصریح کرد: با هدف تسریع در اجرای پروژه از متولیان امر در عراق دعوت به عمل خواهد آمد تا در جلسه ای راهکارهای اجرایی این پروژه بررسی شود.

وی از صدا و سیمای استان خواست تا نسبت به انعکاس فعالیت های این ستاد، جلب و هدایت کمک های خیران اقدام کنند.

گفتنی ست کمیته ی تخصصی فنی ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی تا کنون هشت جلسه و 50 مصوبه داشته که 37 مورد آن اجرایی و تعداد باقیمانده نیز در دست اجرا است./س

برچسب ها: امضای ، تفاهم ، امامرضا ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.