فرمانداری پلدشت گفت: پروژه زهکشی عمقی اراضی دشت زنگنه از پیشرفت فیزیکی 78 درصد برخوردار است.

جبار طالبی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: پروژه‌های اجرایی در حوزه آب و خاک شهرستان پلدشت متنوع و گسترده است.

وی افزود: از این میان می‌توان به پروژه‌های احیای اراضی آراز با پیشرفت فیزیکی 75.3 درصد و احیای اراضی کشت ماکو با پیشرفت 75 درصد اشاره کرد.

طالبی خاطرنشان کرد: پروژه سایت گلخانه از دیگر پروژه‌هایی است که متشکل از 31 قطعه به مساحت 25.6 هکتار و 9 خیابان به طول 4 هزار و 99 متر که آب آن از طریق چاه عمیق تهیه می‌شود و لوله‌گذاری آن انجام شده و از پیشرفت فیزیکی 95 درصد برخوردار است.

وی با تاکید بر تلاش‌های فراوان مسئولان مرتبط در راستای پیشبرد پروژه‌ها، گفت: پروژه آبیاری تحت فشار قنبر کندی با پیشرفت فیزیکی 10 درصد از دیگر طرح‌های در حال اجرای شهرستان پلدشت در حوزه آب و خاک است.

طالبی افزود: از این میان پروژه‌هایی نیز به بهره‌برداری رسیده است که پروژه هلدینگ و دامپروری به وسعت 27 هزار و 500 هکتار و طرح احیای اراضی دشت یاراغلی از جمله این پروژه‌ها است.

وی به پروژه زهکشی عمقی اراضی دشت زنگنه نیز اشاره کرد و اظهار داشت: پروژه زهکشی عمقی اراضی دشت زنگنه در مساحت 3 هزار و 750 هکتار اجرا می‌شود.

طالبی تصریح کرد: مدت اجرای پروژه زهکشی عمقی دشت زنگنه تا پایان امسال تمدید شده است و مبلغ اعتبار اختصاص یافته هشت میلیارد تومان و مبلغ هزینه شده 3.5 میلیارد تومان است.

وی اعلام کرد: پروژه زهکشی دشت زنگنه از پیشرفت فیزیکی 78 درصد برخوردار است و قسمت اعظم آن به اتمام رسیده است.

طالبی با تاکید بر تسریع در اتمام پروژه زهکشی دشت زنگنه، اظهار داشت: با اتمام این طرح زمینه اشتغال برای 630 نفر فراهم خواهد شد./س

برچسب ها: دشت ، پلدشت ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.