رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان قم وحدت حوزه و دانشگاه را تنها راه اسلامی‌ساختن دانشگاه‌ها عنوان کرد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد مهدی کرمی در مراسم معارفه معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه حضرت معصومه(س) ابراز امیدواری کرد: حضور معاون نهاد رهبری در این دانشگاه گامی در راستای وحدت حوزه و دانشگاه باشد که به رضایت حضرت حق منجر شود.


رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان قم ارتقاء معرفت دینی در دانشگاه‌‌ها را اصلی‌ترین وظیفه نهاد رهبری دانست.

وی تأکید کرد: هیچ یک از دانشگاه‌های ما اسلامی نیستند بلکه در صدد اسلامی کردن آنها هستیم و این امر تنها با وحدت حوزه و دانشگاه صورت می‌گیرد.

کرمی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: دفاتر نهاد رهبری تنها دفاتر ایشان نیست بلکه دفاتر حوزه در دانشگاه‌ها می‌باشد که با این تفسیر رسالت نهاد رهبری دانشگاه‌ها سنگین‌تر و حساس‌تر می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد: شاهد حضور نمایندگان مقام معظم رهبری در تمام دانشگاه‌ها باشیم.

گفتنی است، در پایان مراسم، رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان قم با اهدای حکمی حجت‌الاسلام محمدرضا آخوندزاده را به عنوان معاون نهاد رهبری دانشگاه حضرت معصومه(س) منصوب نمود./س

برچسب ها: قم ، وحدت ، حوزه ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.