عضو کارگروه راهبری دفا‌تر پیشخوان در ریاست جمهوری با بیان اینکه طبق اظهار مسئولان وزارت ارتباطات پهنای باند کشور تامین کننده نیاز‌ها نیست، گفت: ابتدا باید راهکاری برای رفع مشکل تامین پهنای باند کشور ارائه شود.

علی فلاح حقیقی در گفتگو با خبرنگار اورژانس it باشگاه خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: سازمان تنظیم مقررات زیر مجموعه وزارت ارتباطات است که خود این وزارتخانه متولی بخش تامین کننده پهنای باند است. 

وی افزود: جایی که مجری و ناظر در یک مجموعه قرار گیرند مشکلات زیادی وجود خواهد داشت. 

وی با بیان اینکه اگر ناظر بیرون باشد و یا یک سازمان به طور مستقل اینکار را انجام دهد، تصریح کرد: در صورت اجرای چنین امری مجری نیز کارهای خود را انجام می‌دهد و هرکس به محدوده فعالیت‌های خود آگاه بوده و به انجام امور خواهد پرداخت. 

عضو کارگروه راهبری دفا‌تر پیشخوان در ریاست جمهوری با اشاره به اینکه تامین پهنای باند یکی از عوامل تاثیرگذار بر کیفیت خدمات است، خاطر نشان کرد: مقوله تامین پهنای باند و کیفیت را باید از یکدیگر تفکیک کرد زیرا ابتدا باید مشکل تامین پهنای باند مورد نیاز کشور را مرتفع کنیم. 

وی در پایان یادآور شد: چنانچه میزان پهنای باند مورد نیاز کشور تامین شود در کیفیت مشکلی وجود نخواهد داشت و اگر اختلالی مشاهده شد می‌توان به آن رسیدگی کرد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.