سرپرست معاونت سیاسی اجتماعی استانداری تهران گفت: نفس حکومت زمانی مقدس می‏ شود که با تدبیر باشد و تدبیر زمانی ارزشمند است که همراه با حکومت ‏ورزی برای گره ‏گشایی از مشکلات بندگان خداوند توأمان شود.

شهاب‏ الدین چاوشی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: حکومت در تمام نقاط دنیا وجود دارد و صرف وجود حکومت بیانگر قداستش نیست؛ اینکه می ‏گوییم نظام ما مقدس است، بدین دلیل بوده که زمینه نظام ما از دین، مذهب و اعتقادات مردم است.

وی ادامه داد: پایه‏ های نظام‏مان بر خون‏های مطهر شهدا و ازخود گذشتگی ایثارگران و جانبازان بنا شده است که صاحبان این خون‏ها بسیار بالاتر از ما بودند و باید اهداف آنها را همواره زنده نگه داشت.

چاوشی تصریح کرد: هر مسئولی در نظام مقدس اسلامی باید جایگاه و وظایفش را به درستی بشناسد.

سرپرست معاونت سیاسی اجتماعی استانداری تهران افزود: نفس نظام اسلامی مقدس است و اگر به دست مسئولان و نیروهای مقدس، متدین، متخصص و شایسته اداره شود، ارزش بیشتری نیز می ‏یابد.

وی ادامه داد: تقدساین نظام در مرزهای خارج از ایران به خوبی می‏ درخشد و قاعده‏ ای از قداست انقلاب جمهوری اسلامی ایران در مرزهای دیگر جلوه ‏گر شده است.

چاوشی افزود: باید این فرصت‏ ها را برای خودمان غنیمت بشماریم؛ البته این فرصت‏ ها با رهنمودهای معمار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری و تدابیر دولت محقق شده است.

سرپرست معاونت سیاسی اجتماعی استانداری تهران افزود: باید به مثبت‏ها بیندیشیم و به نیمه پر لیوان نگاه کنیم؛ باید تلاش کرد تا بتوانیم از شیوه‏ های مقدس در کارها و رفتارمان با مردم استفاده کنیم تا بتوانیم حکومت‏ مان را به حکومت امیرالمؤمنین، حضرت علی (ع (شبیه سازیم.

وی ادامه داد: گره ‏گشایی از مشکلات مردم وظیفه نخست مسئولان است و همه باید به این امر توجه کنند؛ زمانی که از نظام جمهوری اسلامی صحبت می‏ شود، کلمه «مقدس» نیز در آن به کار می ‏رود.

چاوشی تصریح کرد: همواره گفته می ‏شود «نظام مقدس جمهوری اسلامی» و این شبهه و سئوال را به دنبال دارد که آیا این یک تعارف است یا قطعا به وجود چنین چیزی اعتقاد داریم.

سرپرست معاونت سیاسی اجتماعی استانداری تهران اضافه کرد: حکومت ما مقدس است؛ چون نفس حکومت ‏مان تدوین قانونی جامع برای اداره امور رفاهی زندگی اجتماعی بشر است/س.


برچسب ها: حکومت ، تدبیر ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.