نماینده تهران در شورای عالی استانها گفت: شوراهای اسلامی نباید شورای شهرداری باشند این موضوع در گذشته بسیار رویت شده است و مشکلاتی را در بحث ارائه خدمات به مردم ایجاد کرده بود .

دکتر مهدی چمران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت:شوراهای اسلامی شهر ها و روستاها در کنار سایر نهاد های دولتی باید برای تسریع ارائه خدمات به مردم و رفع مشکلات آنها در مسائل مربوط در حوزه مدیریت شهری در حوزه سرویس دهی به مردم از ساختاری به روز برخوردار باشند .

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :شوراهای اسلامی نباید شورای شهرداری باشند این موضوع در گذشته بسیار رویت شده است و مشکلاتی را در بحث ارائه خدمات به مردم ایجاد کرده بود .

نماینده استان تهران در شورای عالی استانهابا اشاره به اینکه شوراها با رای مردم سرکار آمده اند اضافه کرد: مردم در زمینه های برخورداری از خدمات زیربنایی از آنها درخواست های زیادی دارند شوراهای اسلامی شهرها تا کنون در این موارد فعال بوده اند و قانون مسیر اجرایی را برای شوراها باز کرده است.

دکتر چمران در خاتمه اظهارداشت :شورا ها در سیستم خدمت رسانی به مردم در سنگر اول نسبت به سایر ادارات به عنوان رابط بین دولت ومردم قرار دارند و شوراهای اسلامی باید با نمایندگان اجرایی دولت مانند فرمانداران و استانداری ها و وحتی وزارت کشور تعامل و رابطه خوب و قوی داشته باشند./س


برچسب ها: شورا ، شهرداری ، مدیریت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.