معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند با اشاره به برنامه های واحد دماوند در هفته پژوهش اظهار کرد: برگزاری نخستین دوره مسابقات ربوکاپ این واحد دانشگاهی با حضور تیم های مطرح کشور، تقدیر از پژوهشگران برتر این واحد دانشگاهی و شهرستان و ... از جمله برنامه های واحد دماوند است.

حمیدرضا حسینی دانا در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت: با توجه به توسعه جایگاه رباتیک در این واحد دانشگاهی و حرکت در جهت تولید قطعات در کنار مصرف گرایی، در نظر داریم این واحد دانشگاهی را در بخش فنی توسعه دهیم.

این مقام مسوول ادامه داد: در بخش عمران نیز تیم های بتن، پل های فولادی، کاغذی و سازهای ماکارونی از جمله تیم های فعال ما در این واحد دانشگاهی است.

حسینی دانا با بیان اینکه در سال گذشته سه عنوان کشوری از عنوان های ارزشمند این واحد دانشگاهی در بخش پژوهش و فناوری بوده است، خاطرنشان کرد: این واحد دانشگاهی در تلاش است به سمت تجاری سازی و نیازمحور بودن تحقیقات خویش حرکت کند تا بتواند علاوه بر خودکفایی، به مراکز آموزشی دیگر نیز یاری رساند.

وی به پیگیری توسعه شرکت های دانش بنیان در این دانشگاه پرداخت و گفت: یکی از اقدامات این واحد با همت مسوولان شهرستان دماوند به ویژه شهرداری، شورای اسلامی شهر، دادگستری، نیروی انتظامی و ... توجه به بررسی کمبودها و کاستی های شهرستان در قالب پایان نامه ها و تحقیقات پژوهشی است که می تواند هم برای دانشجویان و هم برای شهرستان مفید باشد./س



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.