تیم والیبال میزان خراسان در هفته دهم مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور به مصاف تیم شهرداری ارومیه می‌رود.

ابراهیم یولمه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: ما توانستیم 2 بازی سنگین مقابل تیم‌های بزرگ و صاحب نام را ببریم و این امر شرایط تیم را تا حد قابل توجهی ارتقاء داده است.

کاپیتان تیم والیبال میزان خراسان تصریح کرد: حریف ما در هفته دهم تیم ارومیه‌ای است که نتیجه 2 بازی خانگی خود در هفته‌های گذشته را واگذار کرده است و به طور قطع مقابل ما افتخاری بازی خواهند کرد و به طور قطع یک دیدار حساس و نزدیک را شاهد خواهیم بود.
امیدوارم بازیکنان تیم میزان از همان ابتدای کار بازی را محکم گرفته و نتیجه این دیدار را هم به نفع خود رقم بزنند.

وی سطح کیفی لیگ امسال را بسیار بالا و حرفه‌ای عنوان کرد و گفت: تمام تیم‌ها مقابل حریفانشان مدعی و سرسخت هستند. نتایج بازی‌های به هیچ عنوان قابل پیش‌بینی نیست، در برخی هفته‌ها شاهدیم که تیم قعر جدول شگفتی ساز شده و یا تیم‌های مدعی مقابل رقبای خود نتیجه را واگذار کرده‌اند.

کاپیتان تیم والیبال میزان خراسان یادآورشد: با توجه به آن که بازیکنان خوب در تمامی تیم‌های حاضر در لیگ پخش شده‌اند نتایج دیدارها غیرقابل پیش‌بینی است.

به نظرم هشت تیمی شدن پلی‌اف تا حدودی خیال بازیکنان را راحت کرده است، چون اگر امسال هم مرحله حذفی با چهار تیم برگزار می‌شد همانند فصل قبل تیم‌ها محکم‌تر و سخت‌تر می‌کردند.

*** با کاله تا صبح بازی می‌کردیم ، می‌بردیم!

تیم والیبال میزان خراسان در هفته نهم مسابقات لیگ برتر موفق به شکست سه بر صفر تیم کاله در شهر آمل شده بود.

یولمه در خصوص این دیدار اظهارداشت: بازی کاملاً یک طرفه بود به نظرم عدم حضور تماشاگر در سالن مسابقه نقش قابل توجهی در نتیجه بازی داشت.
به طور کلی درطول 2 الی 3 سال اخیر تیم کاله در هیچ‌یک از بازی‌های خود موفق به شکست میزان نشده است.

وی گفت: آملی‌ها مقابل بسیار ضعیف کار کردند دلیلش را نمی‌دانم ولی ناگفته نماند که ما یکی از بهترین روزهای والیبالی خود را تجربه کردیم یعنی حتی اگر تا صبح مقابل آمل بازی می کردیم باز هم ما برنده می‌شدیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار