ناظرین همگانی 1888، به عنوان چشم بینا در منطقه یک، کلیه نابسامانی‌ها را با تعصب و دقت بیشتر شناسایی کرده و مدیریت شهری را در ساماندهی شهر یاری دهند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، برخی از مالکین در هنگام ساخت و ساز ساختمان‌ها، باعث ریخت و پاش مصالح ساختمانی در معابر شده و ناامنی را برای شهروندان ایجاد می‌کنند و با عدم نصب علائم ایمنی در کنار ساختمان‌ها کار ساخت و ساز را آغاز می‌کنند که شهرداری منطقه یک از شهرداران نواحی خواسته که با بازدید روزانه به جمع‌آوری خاک و نخاله از معابر اقدام کنند.
 
مجتبی یزدانی شهردار منطقه یک، در جلسه نگهداشت شهر در آذر ماه سال‌جاری افزود: برخی از مالکین و سازندگان، معابر شهری را محله تخلیه مصالح ساختمانی و نخاله‌ها می‌کنند که باید توسط شهرداران نواحی از معابر و کارگاه‌های ساختمانی بازدید روزانه انجام و نسبت به جمع‌آوری ضایعات و موارد دیگر در اسرع وقت اقدام شود.
 
یزدانی، تصریح کرد: نوسازی ساختمان‌ها حدود دو سال به طول می‌انجامد و بخشی از این ساختمان‌های قدیمی توسط مالکین به کارگاه تبدیل شده و تا انتهای کار ساخت، نگه داشته می‌شود که این امر باعث ایجاد منظره‌های ناهماهنگ و نامناسب، بسته ماندن گذر عمومی و نارضایتی شهروندان می‌شود.
 
یزدانی، بیان کرد: ‌معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه یک موظف به نصب کلیه علائم ترافیکی و ایمنی  در کنار پروژه‌های در حال اجرا است و در صورت عدم رعایت این نکته توسط پیمانکاران، ادامه عملیات متوقف می‌شود تا کلیه طرح و علائم ایمنی نصب شود.
 
یزدانی، عنوان کرد: کارهای زیرساختی و زیربنایی باید در منطقه انجام شود، ولی با برنامه‌ریزی و سرعت و دقت تا منجر به نارضایتی شهروندان نشود.
 
یزدانی، خاطرنشان کرد: شهرداران نواحی با دقت در معابر اصلی و فرعی محدوده خود گشت بزنند و معاونت شهرسازی و معماری شهرداری منطقه یک جزئیات حصارکشی اطراف کارگاه‌های ساختمانی ار بررسی کند و تمامی زمین‌های بایر شناسایی شده در سطح منطقه یک، با جمع‌آوری نخاله و ضایعات، پاکسازی و با نصب گاردریل مهار شوند.
 
امید است شهرداری منطقه یک بتواند معابر شهری را از تبدیل شدن به زباله خاک و نخاله ناشی از ساخت و ساز ساختمانی منع کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: ساخت وساز ، مصالح ، معابر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار